voor de MPC fans...

dione

hardkoor
....echte MPC ringen...???:confused:

Attachments

• mpcring.jpg
    mpcring.jpg
    33,6 KB · Bekeken: 115
Zouden ze die ook zo customizen als hun MPC's? :confused:

Die zijn vet! Waar kun je die krijgen?
marcuuu, zoek ze!

Van goud en alle knoppies edelstenen voor gebruiken is nog veel gaver. :)

Moet je dan in elke zin die je uitkraamt ook elke keer Yo! of YouNowI'mSayin' zeggen?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Die zijn vet! Waar kun je die krijgen?

ik denk dat B.A. Baracus dat wel weet....

jo, ik moet effe weten of het een grap is of niet. ik ben namelijk zo slim geweest dit plaatje op de Akai mailinglist te zetten en nu willen een hele zooi mensen deze hebben.

Tering!:D Die zijn zeker gaaf!:dj: Hoe kom ik daar aan!!!:D 8o) :biertje:

Peace...

Wel leuk... dan kan je ongeoorloofd zeuren dat je je MPC weer eens verloren bent of hebt laten vallen 8o)

Origineel geplaatst door sander
jo, ik moet effe weten of het een grap is of niet. ik ben namelijk zo slim geweest dit plaatje op de Akai mailinglist te zetten en nu willen een hele zooi mensen deze hebben.

ik heb geen idee....ik zag dat plaatje op een Amerikaans hardcore forum en vond het wel grappig.....ik zal die gasten es vragen waar ze het vandaan hebben....

Cool, ik zal die site effe doormailen.

Vondt nog een leuk plaatje op dezelfde site:

030516-pirate.jpg

Volgens mij is het een rol peperpunt :D

of een microfoon.......maar welk geluid probeert ie dan te samplen??

Heb geinformeerd naar dit adres: swishnyc@excite.com Daar komen ze vandaan! Maar zag al meteen dat ze in een oplage van 50 waren gefabriceerd! Dus!=( Jammer!:erm:

he, ik heb deze ringen ook in de JUICE (hiphop blad) zien staan dat was 2 maan geleden en kosten ongeveer 100-150 euro, ik denk dat er wel meer gemaakt zijn, maar je weet maar nooit, volgens mij stond er ook een site bij, hmm, nog ff een keer nakijken

er zijn toch 50 ringen gemaakt en het was die site die cisco ook al eerder noemde, stond in het nummer van juli.

Origineel geplaatst door enyo-dog
er zijn toch 50 ringen gemaakt en het was die site die cisco ook al eerder noemde, stond in het nummer van juli.

vind het trouwens wel mooi een mpc3000 ring :{ , maar hij lijkt zo groot :confused:

Back