scsi & de a4000

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
iemand ervaring met de a4000 en scsi
ik heb dus een a4000 [fully expanded ]
en ik wil nu met mn pc praten dmv scsi

welke kaart [pci] werkt op mn a4000
en niet iedereen roepen alles werkt,...
ik moet dus een pci kaart hebben , dat weet ik
iemand suggesties welk model ,merk
en een evt prijs
2nd zou nog beter zijn natuurlijk,...
thnx ron

Hallo,
Werk zelf ook met de A4000 via SCSI via deze manier stuur ik samples vanuit Wavelab en ik hoop binnenkort Mobius (kan ik de samples gemapped versturen) naar de sampler
De kaart die ik gebruik is een PCI kaart van het merk en type Adaptec 2940AU.
Dit gebruik ik in combinatie met Windows XP hiervoor heb ik wel het programmaatje Forceaspi gebruikt anders kan ik de sampler niet aasprken vanuit XP.
Onder Windows 98 werkt het wel in 1 keer. Het programaaatje Forceaspi kun je gratis downloaden van het internet. Kun je het niet vinden, dan zet ik het wel ergens online.
Succes ermee !!!

Ik heb via marktplaats een adaptec 2940 AU gekocht en dat werkt perfect met mn A3000. Ik gebruik hem om met Recycle samples/loops naar mn sampler te sturen. Die bewerk ik dan weer verder met b-zone en dat gaat ook perfect, eindelijk geen namen meer invoeren met die rottige knoppen maar gewoon intypen en zenden maar.

2940au

2940au

ik zie nu alleen maar twee mensen met dezelfde kaart
de adaptec 2940au
toeval ik hoop het nie
ff op marktplaaats gekeken,...
en komt ook veel soorgenoten tegen ,...dwz 2940wh /2930 met diverse type aanduidinge
het verschilt ook aardig in prijs ,...
ik bedoel wat is een redelijke prijs ...?
van 10 tot 200 euro voor diverese modellen adaptec als iemand hier duidelijkheid in kan geven
dan weet ik ook gelijk of er meerdere soorten adaptec kaarte [pci] zijn die werken op mn sampler
[en windows 98 ,jaaa tis wat ]
thnx ron

Back