Ergste wat een mens kan overkomen

met wat voor enegie is dat ding dan wel niet neer gekomen. het zit toch allemaal vast op een metale plaat. lijkt me dat een sh wel wat kan hebben.

[offtopic]zowie zo over het algemeen kunnen synths wel wat hebben vindt ik, ik heb een trinity als een sy99 laten stuiteren van vrij hoog beide hadden op wat krasjes na niets[offtopic]

trinity en sy99 zijn zwaar.. hoe heeft je vloer dat overleefd?

kut van die SH101 trouwens

Ergste....

Ergste....

Origineel geplaatst door EDP
met wat voor enegie is dat ding dan wel niet neer gekomen. het zit toch allemaal vast op een metale plaat. lijkt me dat een sh wel wat kan hebben.

[offtopic]zowie zo over het algemeen kunnen synths wel wat hebben vindt ik, ik heb een trinity als een sy99 laten stuiteren van vrij hoog beide hadden op wat krasjes na niets[offtopic]

Dan heb jij heel veel geluk gehad. Heeft waarschijnlijk ook te maken hoe het apparaat neerkomt.

Origineel geplaatst door sander
O, ja dat is inderdaad heeeeeeeel klote.

Heb je er nog even een foto van gemaakt?

Maar weggooien is inderdaad zonde. In hoeveel delen was dat ding dan?
Printplaten enzo zullen toch nog wel heel zijn?

Gewoon met stukken en al aan de muur hangen!:) Vette kunst man!:D

Overigens! Sorry man Phochos!;) K@T voor je!=(

Ik zou het mezelf niet voor kunnen stellen als het mij gebeurd!=(

Maar ik zou er wel degelijk een kunststuk van maken, als ie niet meer te redden valt!;)

Peace...

Origineel geplaatst door Bass
...struikelen als je een synth vasthebt ??? :stupid :stupid =(

Ik loop dan zo langzaam dat ik niet eens KAN struikelen ....:engel:

Dat herken ik!:D Als ik ook maar iets synthisch waardevols in m'n handen heb, is het echt stapje voor stapje!:D

Peace...

Ergste....

Ergste....

Origineel geplaatst door Mangina
Overigens! Sorry man Phochos!;) K@T voor je!=(

Ik zou het mezelf niet voor kunnen stellen als het mij gebeurd!=(

Maar ik zou er wel degelijk een kunststuk van maken, als ie niet meer te redden valt!;)

Peace...

Normaal gesproken loop ik ook altijd voorzichtig met al mijn apparatuur (ook vanwege een medische miskleuner waardoor mijn rechterbeen vaak wegvalt - het gevoel erin). Op een of andere manier is mijn pantoffel uitgeschoten en heb ik de SH101 niet meer kunnen houden. En beneden was er niemand om hem terug te koppen (sorry Bambam).

Dat is echt kut...

Ik heb een keer mijn 303 bijna laten vallen... Ik was bij MH in utrecht. CraZ en ik gingen eventjes wat in cafe belgie drinken, komt MH er ineens achter dat mijn 303 bijna klaar was (nieuwe knopjes).. Bellen ze me op, dus ik ren terug naar MH.. Ik blij en weer terug lopen naar de kroeg met mijn 303 los in mijn hand... Mooi gelukkig naar mijn 303 kijkend liep ik tegen een stenen paaltje die langs de oude gracht staan..... DAMN!!!!

Gelukkig gooide ik meteen mijn lichaam ertussen, dus schaafwonden op de arm en pijn in de schouder, maar geen 303 - steen contact...

Je voelt je daarna zooooo ontzettend stom!

[offtopic] Vriend van mij z'n huis was twee jaar geleden afgefikt! Heeft toen bijna al zijn apparatuur kunnen redden!:)
Behalve een tb-303, jupiter-4, mono-poly en wat rand-apparatuur!=( =(
Zijn half verbrandde 303 hangt nu bij hem aan de muur, met lijst en de tekst eronder "Acid in purest form" :D
Zal er wel eens een foto van maken!
Maar heb het wel eens vaker gezien dat gasten van hun keduuke gear een kunstwerk maken!*D

Ik vind het wel een gaaf idee!:D Muziek is overigens kunst!8)

Peace...

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Gelukkig gooide ik meteen mijn lichaam ertussen, dus schaafwonden op de arm en pijn in de schouder, maar geen 303 - steen contact...

:D HIERIN herken je de ECHTE synth-freak: Liever ZELF total-loss, dan je gear!!! :D
Klasse!!:halleluja

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
:D HIERIN herken je de ECHTE synth-freak: Liever ZELF total-loss, dan je gear!!! :D
Klasse!!:halleluja

Precies!:okdan: Zou ik ook doen!8)
[offtopic] Jij niet dan?:confused: Zoid?

Ergste.....

Ergste.....

Origineel geplaatst door oxoid
Ramptoerist :duivels:

Maar das inderdaad erg zeg. gecondoleerd ;{

En dan ook nog te bedenken dat afgelopen donderdagnacht er in mijn brommobiel, notabene voor de deur, is ingebroken en mijn verzekeringsplaatje eraf gejat is. Dus ook dat zat me goed 'mee' (maar niet heus).

Lekkere week heb jij Phochos!=(

gecondoleerd!=(

Tja, blijkbaar zijn ook de Japanse synths een tikkie minder degelijk gebouwd dan groot Amerikaans of een Duits bakkie :duivels:

Maar goed, na regen komt zonnenschijn dus kop op!

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Maar goed, na regen komt zonnenschijn dus kop op!

Maar als alles veregend is heb je er ook niets meer aan... =(

Origineel geplaatst door Mangina
[offtopic]Zijn half verbrandde 303 hangt nu bij hem aan de muur, met lijst en de tekst eronder "Acid in purest form" :D
Zal er wel eens een foto van maken!

Das ook knap klote hoor... foto moet je hier eens een keer posten, lijkt me evengoed wel grappig om te zien. Maar het blijft zonde natuurlijk... ook van die SH van Ponchos... ik zou echt niet weten wat ik zou doen als ik wat zou laten vallen.

Origineel geplaatst door krz
Maar als alles veregend is heb je er ook niets meer aan... =(

Erm, eh... aan al het goede komt een einde. Das regen dus.

Hij heeft een nieuwe in bruikleen... Zonneschijn dus! :geslaagd:

Back