Ergste wat een mens kan overkomen

phochos

Berliner School Artist
Vandaag gebeurde het ergste wat een synthspeler kan overkomen. Mijn Roland SH101 is van een verdieping naar beneden gevallen, doordat ik op de zolder struikelde en hij uit mijn handen vloog, zo de trap af naar beneden. Beneden aangekomen was de SH101 in tientallen stukjes gevallen. Ik heb nog een poging ondernomen om in een muziekzaak te overleggen of de SH101 te redden was, maar helaas, hij was reeds gestorven. Dus heb ik hem maar naar het grofvuil gebracht. Schijnbaar een fout van mezelf, daar er mensen zijn die dan toch onderdelen zoeken van dit soort type synths. Ik kan mezelf een aantal malen voor de kop slaan, maar ja, wat doe je eraan. Even flink hard huilen is waarschijnlijk het beste.......=( =( =( =( =( =( =( ;{ ;{ ;{ ;{ ;{

O, ja dat is inderdaad heeeeeeeel klote.

Heb je er nog even een foto van gemaakt?

Maar weggooien is inderdaad zonde. In hoeveel delen was dat ding dan?
Printplaten enzo zullen toch nog wel heel zijn?

AAAAAARGH!

Ergste....

Ergste....

Origineel geplaatst door sander
O, ja dat is inderdaad heeeeeeeel klote.

Maar weggooien is inderdaad zonde. In hoeveel delen was dat ding dan?
Printplaten enzo zullen toch nog wel heel zijn?

Neen, Sander, juist die gedeelten waren beschadigd (nagekeken in de winkel), dus geen redden meer aan.......(klaag, ween, schrei, huil.....jank, jank, jank, jank.....)

Origineel geplaatst door sander

Ramptoerist :duivels:

Maar das inderdaad erg zeg. gecondoleerd ;{

...struikelen als je een synth vasthebt ??? :stupid :stupid =(

Ik loop dan zo langzaam dat ik niet eens KAN struikelen ....:engel:

Ergste...

Ergste...

Origineel geplaatst door Bass
...struikelen als je een synth vasthebt ??? :stupid :stupid =(

Ik loop dan zo langzaam dat ik niet eens KAN struikelen ....:engel:

Mijn pantoffel schoot uit, waardoor ik dus struikelde (sorry Bambam, ik weet niet of het wel op het juiste forum staat, maar omdat het over de SH101 gaat, dacht ik dus aan de Vintage...).

Messias!! dat is echt wel klote!!!!:stupid
Gecondoleerd en veel sterkte met het verwerken van het verlies.

NIET WEGGOOIEN!! MAFKETEL!
Dat ding zit vol onderdelen waar mensen een moord voor plegen!
Ik wordt niet goed...
Ga even een blokje om.

Re: Ergste wat een mens kan overkomen

Origineel geplaatst door phochos
Dus heb ik hem maar naar het grofvuil gebracht. Schijnbaar een fout van mezelf, daar er mensen zijn die dan toch onderdelen zoeken van dit soort type synths.

Sterker nog: als je alle onderdelen (knopjes, potmeters, bruikbare IC's) los verkocht had, zou je
bijna genoeg geld hebben om een andere SH-101 te kopen....

:(

aaaaaaaargh

had hem dan tenminste hier gepost en gegeven aan de eerste vrijwilliger .
ik zou er nog voor betalen

(nieks is onherstelbaar!)

Ergste....

Ergste....

Origineel geplaatst door RVooh
aaaaaaaargh

had hem dan tenminste hier gepost en gegeven aan de eerste vrijwilliger .
ik zou er nog voor betalen

(nieks is onherstelbaar!)

Ik weet het, ik ben te impulsief qua reageren op bepaalde situaties. Zo heb ik in het verleden ook een EX800 weggedaan, terwijl hij nog gemakkelijk te herstellen was. Het ergste was dat ik de Roland SH101 al aan Q-Bus had beloofd en hij volgens het schema morgen zou langskomen.:r

Ze zijn gelukkig nog te koop! maar wel klote ja.

Gelukkig geen........:D

..of had de brokken in een vitrine gelegd met een bordje erbij: 'DAAROM leen ik niks uit!!' of 'Blijf uit de buurt als ik geen inspiratie heb!!' :D

Maarre, hier kan je altijd terecht, of anders hier !

Sterkte!!

Ergste.....

Ergste.....

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
..of had de brokken in een vitrine gelegd met een bordje erbij: 'DAAROM leen ik niks uit!!' of 'Blijf uit de buurt als ik geen inspiratie heb!!' :D

Maarre, hier kan je altijd terecht, of anders hier !

Sterkte!!

Dank voor jullie goede wensen. Met een beetje geluk krijg ik binnenkort van een collega op mijn werk een SH101. Hij heeft ook gehoord van het gebeuren en betreurde dit heel erg. Toevalligerwijs wist hij iemand die een SH101 te koop had staan, dus heeft hij mij erop geattendeerd. Kost wel weer rond de 375 euro, maar ja...... dan heb ik hem tenminste weer.:halleluja

Auw... da's een flinke tegenvaller....

maar wat ik even niet snap, als je m aan Q-bus zou overdragen, waarom ga je dan alsnog een nieuwe zoeken (ik bedoel, je wilde m dan toch wegdoen?)

Erg jammer voor je.

Nu mag je weer een nieuwe 'zindelijk' maken. ;)

Ergste....

Ergste....

Origineel geplaatst door Flying Panther
Auw... da's een flinke tegenvaller....

maar wat ik even niet snap, als je m aan Q-bus zou overdragen, waarom ga je dan alsnog een nieuwe zoeken (ik bedoel, je wilde m dan toch wegdoen?)

Aan een kant heb je gelijk, waarom een nieuwe zoeken. Maar omdat ik nu eentje voorlopig in bruikleen krijg (via een collega) en de mogelijkheid zich kan voordoen dat ik hem overneem, wil ik hem toch zelf behouden, daar ik toch een beetje spijt had van de verkoop. Maar als er niets gebeurt was met mijn exemplaar, had ik hem toch verkocht aan Q-Bus.:W

eej man dis echt rot voor je. Echt man sterkte er mee. Maar idd je had em niet wegmoeten doen. zou zelf ook nooit wat weg doen hier... maar goed daarmee heb je je sh101 niet terug :(

tja heel veel sterkte er mee...

Back