synthiaks
Gepokt en gemazeld
Yo,
K ben de boel flink aan het opruimen en heb nog wat spulletjes die weg mogen.
Korg kr55: 100 euro
coole drumcomputer uit de 70's met veel preset-ritmes. echt leuk voor electro en disco
Multivox Sequencer/cv/gate keyboard: 150 euro
Leuk museumstuk
Tis een cv/gate sequencer zonder quantise functie. Je kan wat inspelen met je analoge bak en hij speelt het dan terug met of zonder loop en je kan je sequences transponeren met het keyboard. Leuk ding voor experimentele muziek en dergelijke. Kan alles soorten synths aansturen (v/oct en Hz/v als ik het goed heb) en is hierdoor ook handig om te gebruiken als keyboardcontroller voor bijv. een korg ms50.
De tempoknop is erg gevoelig en sommige toetscontacten moeten gereinigd worden (misschien doe ik dit zelf nog wel)
Voor 225 euro krijg je ze allebei en doe ik er nog een externe zipdrive (100mb) plus scsi kabel bij waar ik toch geen fuck mee doe.
Als jullie het nog te duur vinden mogen jullie natuurlijk zelf een redelijk voorstel doen
Ik heb GEEN interesse in een ruil, wel in euro's.
Hier nog ff een plaatje van de sequencer
K ben de boel flink aan het opruimen en heb nog wat spulletjes die weg mogen.
Korg kr55: 100 euro
coole drumcomputer uit de 70's met veel preset-ritmes. echt leuk voor electro en disco

Multivox Sequencer/cv/gate keyboard: 150 euro
Leuk museumstuk
Tis een cv/gate sequencer zonder quantise functie. Je kan wat inspelen met je analoge bak en hij speelt het dan terug met of zonder loop en je kan je sequences transponeren met het keyboard. Leuk ding voor experimentele muziek en dergelijke. Kan alles soorten synths aansturen (v/oct en Hz/v als ik het goed heb) en is hierdoor ook handig om te gebruiken als keyboardcontroller voor bijv. een korg ms50.De tempoknop is erg gevoelig en sommige toetscontacten moeten gereinigd worden (misschien doe ik dit zelf nog wel)
Voor 225 euro krijg je ze allebei en doe ik er nog een externe zipdrive (100mb) plus scsi kabel bij waar ik toch geen fuck mee doe.
Als jullie het nog te duur vinden mogen jullie natuurlijk zelf een redelijk voorstel doen
Ik heb GEEN interesse in een ruil, wel in euro's.
Hier nog ff een plaatje van de sequencer
Het is dus een firstman sq10 aka multivox.