• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Koopjes!!??

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

synthiaks

Gepokt en gemazeld
Yo,

K ben de boel flink aan het opruimen en heb nog wat spulletjes die weg mogen.

Korg kr55: 100 euro
coole drumcomputer uit de 70's met veel preset-ritmes. echt leuk voor electro en disco:D

Multivox Sequencer/cv/gate keyboard: 150 euro
Leuk museumstuk:D Tis een cv/gate sequencer zonder quantise functie. Je kan wat inspelen met je analoge bak en hij speelt het dan terug met of zonder loop en je kan je sequences transponeren met het keyboard. Leuk ding voor experimentele muziek en dergelijke. Kan alles soorten synths aansturen (v/oct en Hz/v als ik het goed heb) en is hierdoor ook handig om te gebruiken als keyboardcontroller voor bijv. een korg ms50.
De tempoknop is erg gevoelig en sommige toetscontacten moeten gereinigd worden (misschien doe ik dit zelf nog wel)

Voor 225 euro krijg je ze allebei en doe ik er nog een externe zipdrive (100mb) plus scsi kabel bij waar ik toch geen fuck mee doe.

Als jullie het nog te duur vinden mogen jullie natuurlijk zelf een redelijk voorstel doen:D

Ik heb GEEN interesse in een ruil, wel in euro's.

Hier nog ff een plaatje van de sequencer

mulsequ01.jpg

hint: misschien iemand die iets aan een externe zip heeft (MPC gebruikers bijv) die een deal kan maken met deze of gene?

Die sequencer ziet er nog wel gaaf uit zeg.

seq

seq

Origineel geplaatst door synthiaks
Ik woon in Drenthe en als het goed is wordt de kr55 zondag al opgehaald.

jezus hey gaaf man ,ziet er uit in die arp colors ,met de rubberen ,nounou,syst100 zijkanten ,...

synthiaks ,dat seq app is dus op geen manier te triggeren ,syncen
het is dus alleen te gebruiken als cv afspeel sequencer [eerst inspelen,snap ik]
een soort van jsq/csq ....toch ?alleen kon je de jsq /csq din 24 syncen.

iid geval LOOKS good
sccs

KR55 en zipdrive zijn zo goed als verkocht.

De sequencer is er nog (hij is echt wel leuk)

Nou kom op jongens:D K heb de sequencer nog steeds. Bieden vanaf 100 euro!! Het moet weg.

:D Het was een firstman maar de sticker begon wat los te zitten. Toen ik de sticker er af trok verscheen daaronder gewoon een multivox logo:P Het is dus een firstman sq10 aka multivox.

multi F@X app

multi F@X app

die multi vox is multisexy haha
verkocht :D :slotje: :okdan:
over en uit

Re: multi F@X app

Re: multi F@X app

Origineel geplaatst door rondroyd
die multi vox is multisexy haha
verkocht :D :slotje: :okdan:
over en uit

Okay, dan is alles verkocht:D