GentleG Virtueel lid Lid sinds 19 februari 2003 Berichten 2.323 Locatie Voerendaal 2 juli 2011 #1 Dus geen keytar Eindelijk klaar na een helder moment ergens vorig weekend. Voor meer info zie: goltstein.nl/GuiBoard Attachments guiboard.jpg 12,1 KB · Bekeken: 91
Dus geen keytar Eindelijk klaar na een helder moment ergens vorig weekend. Voor meer info zie: goltstein.nl/GuiBoard
H hitman Ouwe rot Lid sinds 11 januari 2003 Berichten 949 Locatie Utrecht 3 juli 2011 #2 GentleG schreef: Dus geen keytar Eindelijk klaar na een helder moment ergens vorig weekend. Voor meer info zie: goltstein.nl/GuiBoard Zie meer... Werken die knopjes op de nek en de Digitar samen? Gefeliciflapsteert. Ik was oooooooit bezig om zelf een Fingerboard te maken maar ik heb nu de MorphWiz voor de Ipad dus hoef ik zelf niet meer te doen.
GentleG schreef: Dus geen keytar Eindelijk klaar na een helder moment ergens vorig weekend. Voor meer info zie: goltstein.nl/GuiBoard Zie meer... Werken die knopjes op de nek en de Digitar samen? Gefeliciflapsteert. Ik was oooooooit bezig om zelf een Fingerboard te maken maar ik heb nu de MorphWiz voor de Ipad dus hoef ik zelf niet meer te doen.
GentleG Virtueel lid Lid sinds 19 februari 2003 Berichten 2.323 Locatie Voerendaal 6 juli 2011 #3 hitman schreef: Werken die knopjes op de nek en de Digitar samen? Zie meer... Ja, maar ik kan ook de digitar eraf halen en er een midicontroller op monteren
hitman schreef: Werken die knopjes op de nek en de Digitar samen? Zie meer... Ja, maar ik kan ook de digitar eraf halen en er een midicontroller op monteren