mijn studio annex crib III

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
andere hoek...

Attachments

• aaaa0025.jpg
    aaaa0025.jpg
    57,9 KB · Bekeken: 120
anders pleur je alles even in 1 berichtje.

Origineel geplaatst door Flying Panther
:stupid zeg dan ook niks :stupid

@phochos: Je hebt iig toch nog een Nord Lead 2 staan nadat je je NL3 verkocht hebt..

Klopt het trouwens dat je geen pc gebruikt? (viel me zo ineens op..)

INderdaad, ik werk met een harddisk recorder (Boss BR1180CD), speel dus alles spoor voor spoor netjes in. Ik houd niet zo van opnemen met software op de computer. Heb dit wel gedaan voor de klassieke cdr's die ik gemaakt heb, toen had ik tot 48 sporen nodig om de instrumenten op te kunnen nemen.:halleluja

Origineel geplaatst door Almeros
Ehy Blinx... Die CS1x ... gebruik je die eigenlijk ook voor de sounds...of meer als veredeld MIDI keyboard (zoals ikzelf :))

Ohw Lama... stomme vraag...ik zie de audiokabels al zitten ;)

Ik dacht precies hetzelfde: er is geen MIDI-in aangesloten..... Alleen midi-uit.....

Ik zal deze keer geen foto plaatsen, maar geef even door dat mijn studio redelijk is ingekrompen. De overgebleven synths zijn:

Clavia Nordlead 2, Hfg BJ76 (mijn zelfbouwsynth, doet het gelukkig weer), Korg MS2000, Korg EA1, Novation Bass Station, Roland EG101, Zoom MRT3 (deze komt er van de week nog bij).

Opgeruimd uit de studio:

Nordlead 3, Studio Electronics SE-1X, Roland D110, Roland Juno1, Roland JV1010, Korg ER1.:halleluja

Origineel geplaatst door Catscan
Tsja zo te zien moet ik nog een zooitje verbouwen
expander moet er nog naast en me boxen op oor hoogte

kijk dat wil ik zien

echte tafels

zit btw op het punt om een topic te openen over wie wat uit zijn studio moeten flikkeren

ik zie al een heleboel mc303's en yamaha troep waarbij ik mezelf moet inhouden ..

:bekdicht:

Origineel geplaatst door MadR
kijk dat wil ik zien

ik zie al een heleboel mc303's en yamaha troep waarbij ik mezelf moet inhouden ..

Snorry voor het feit dat ik ff nog nix plaats; komt volgende week hoop ik.

Moet ff op zo'n snobistische opmerking reageren; laat iedereen fijn zelf uitmaken wat ie gebruikt. Beetje respect voor elkaar ajb. De meeste gasten hier hebben hun boeltje met bloed, zweet en tranen opgebouwd, wie ben jij om dat af te kraken?.

Persoonlijk denk ik niet dat aan de waarde van iemands studio talent&kwaliteit valt af te lezen... nuff said.

Origineel geplaatst door The Q
Snorry voor het feit dat ik ff nog nix plaats; komt volgende week hoop ik.

Moet ff op zo'n snobistische opmerking reageren; laat iedereen fijn zelf uitmaken wat ie gebruikt. Beetje respect voor elkaar ajb. De meeste gasten hier hebben hun boeltje met bloed, zweet en tranen opgebouwd, wie ben jij om dat af te kraken?.

Persoonlijk denk ik niet dat aan de waarde van iemands studio talent&kwaliteit valt af te lezen... nuff said.

hehehehehe ..... weer een mc303 owner dus ... :P

:luv: right ?

:D

ik ben het ermee eens
het gaat er niet om wat je hebt, maar om hoe je ermee omgaat

(zegt degene die na een zeer lange tijd kopen en verkopen van apparatuur Eindelijk zijn studio gebruiksklaar heeft)

Origineel geplaatst door Roel
ik ben het ermee eens
het gaat er niet om wat je hebt, maar om hoe je ermee omgaat

(zegt degene die na een zeer lange tijd kopen en verkopen van apparatuur Eindelijk zijn studio gebruiksklaar heeft)

zeg wil je problemen met vrouwen ergens anders posten wil je ?

sorry ben weer heerlijk irritant vandaag :D

;) hmm elders op dit forum heb ik weleens mooie vergelijkingen gemaakt.
maar had het hier toch echt over mijn studio

Uitruimen W.A.H.-Studio

Uitruimen W.A.H.-Studio

Momenteel ben ik bezig om nog meer spullen te verkopen uit de W.A.H.-Studio (zie op dit forum de te koop aanbiedingen). Uiteindelijk wil ik nog maar drie synths en keyboards overhouden, een kleiner mixertje en de Boss BR1180CD. Als ik alle spullen kwijtben, zal ik de gereduceerde studio laten zien op een digitale foto.:halleluja

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back