• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Jomox Mbase 01

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

coltivatore

PUNCH
Ik verkoop mijn Jomox Mbase 01. Kort geleden overgenomen van een forumlid, sindsdien slechts enkele keren gebruikt. Unit is in perfecte staat. Ik ben op zoek naar een andere sound, vandaar dat ik hem alweer weg doe. Ik heb er zelf 113 euro voor betaald, dus dit wil ik er dan ook voor terug hebben. Dit is dan inclusief eventuele verzendkosten, ik stuur hem gratis naar je op.

Het is de White Edition zoals hieronder afgebeeld. Je krijgt er de originele doos en adapter bij. Doe een voorstel.

mbaseweb.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back