Nieuwe bootleg

Phoe dit is echt een lekkere track zeg! Van afmixen heb ik niet veel verstand, maar krijg hier wel een goed house gevoel bij :) Ik vind de outro die start bij 4.30min erg lekker klinken. Zou dat stukje wel eens willen horen zonder hihats/percussie en alleen maar met de bassdrum...

Goede track!

absoluut wat meer muziek al
ik vind t zo jammer als een vocal zo moet klinken. waarom niet gewoon natural denk ik dan
maar ik begrijp dat dat nu ff niet anders kan
moet je die adempjes niet gewoon voor compressie al wat terugtrekken? dan wordt t wat minder amechtig
de pianosound vind ik ook niet zo mooi
als je die iets warmer maakt en misschien her en der een nootje toevoegt...
overall nog te braaf voor mijn smaak, beetje obvious
moet er niet nog 1 catchy elementje bij die m iets meer identiteit geeft en een nog zomerser gevoel

En als gratis full bitrate download beschikbaar...

http://soundcloud.com/dropboxmastering/ellie-goulding-lights-bootleg

:okdan:Klasse! Ja dat pianootje...ach. Misschien had ik daar dan iets van een 1/8e delay met varierende wet mix op gezet dan was het waarschijnlijk nog kaziger geworden. ;)
Anyway lekkere track! Heb je nog reactie gehad op die accapella vraag?

zo kunnen dat ze helemaal niet wil dat er trance van wordt gemaakt. toch eigenlijk bests raar als je dat zelf niet wilt, dat je met alles wat je doet moet bedenken dat er house trance nummer van wordt gemaakt, waar je zelf helemaal niets aan verdient. kan je nog net zo mooi je daw en je vst tjes kopen, laten ik maar tot de point komen "hypocriet" is het wel een beetje. oftewel zoek zelf in je eigen buurt naar een talent die je kan (mis)(ge)bruiken.

maar het klinkt wel goed hoor daar gaat het niet om. ;)

je kan zo horen dat die zangeres een paar hele grote... ...zorgvuldig uitgezochte effecten over haar stem heeft :okdan:
ben verder niet zo'n fan van zo'n huppelbeat met een *psht* op de 2e en 4e en de piano is ook wat dofjes maar enfin...

los van dit alles is het wel een lekkere beuker die desch gemiddelden mensch nutuulk wil...

Vandaag nog ff wat zaakjes bijgewerkt, staat nu een nieuwe versie

http://soundcloud.com/dropboxmastering/ellie-goulding-lights-bootleg

Back