Hulp gevraagd

lennaerttol

Ingeburgerd
Hey,

Ik doe mee aan een actie van een Nederlandse muziekwinkel (de naam mag ik volgens mij niet zeggen, want reclame maken mag hier niet) waar ik gratis spullen kan winnen t.w.v. 3000 euro en ik heb zoveel mogelijk stemmen nodig. Daarom wil ik jullie vragen om elke dag op mij, Lennaert Tol, te stemmen zodat ik die 3000 euro kan winnen. Stemmen kan op: www.apps.facebook.com/becomeapro alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Lennaert Tol

En nou is 't weer geen link :D

(m.a.w. zet er http:// voor)

Die toestemming wordt alleen gebruikt om je te laten kiezen om een bericht te laten plaatsen waarin staat: Ik vind dat Lennaert Tol de actie Become A Pro moet winnen, maar je kunt ook weigeren om dat bericht te laten plaatsen.

Omdat ik talent heb, maar door geldgebrek is mijn 7 jaar oude beginnerskeyboard mijn orgel, accordeon, drumstel, gitaar en basgitaar. Als ik deze actie win kan ik die instrumenten kopen en kan ik mijn talenten veel beter ontwikkelen.

Laatst gewijzigd:
Toch zou ik het leuk vinden als je stemde, want voor ik dat geld bij elkaar heb verdiend met mijn krantenwijk zijn we weer een jaar of 8 verder (tenzij er een leuke donatie komt van een synthforumlid met een goed hart *hint*)

Die toestemming wordt alleen gebruikt om je te laten kiezen om een bericht te laten plaatsen waarin staat: Ik vind dat Lennaert Tol de actie Become A Pro moet winnen, maar je kunt ook weigeren om dat bericht te laten plaatsen.

Nee hoor, die toestemming is nodig om je persoonlijke gegevens in te kijken om je met meer "gepersonalizeerde" reclame te bestoken.

Nee hoor, die toestemming is nodig om je persoonlijke gegevens in te kijken om je met meer "gepersonalizeerde" reclame te bestoken.

ik krijg al genoeg raclame van bax-shop, ze stonden laatst zelfs al in de veronica gids en kwamen ze als reclame op tv :o

Als je je daar druk over gaat maken kun je je ook niet meer aanmelden op het synthforum. Dit forum gebruikt dat toch ook?

Ik krijg hier alleen reclames van Bax te zien...

P.s. Vergeet a.u.b. niet te stemmen, want ik heb nog 200 stemmen nodig om in de top 10 te komen.

Ik heb even gemist dat ik het synthforum mijn persoonlijke facebook gegevens moest laten inzien. Even serieus: als je facebook gebruikt onderteken je al ongeveer je rechten op privacy weg, maar als je dan alle aps etc ook nog eens toegang tot je gegevens geeft mag je het helemaal vergeten ... Ik zie hier overigens geen reclame - ik meen dat je die aleen ziet als je niet ingelogd bent.

Hier op het synthforum hoef je zelfs geen toestemming te geven voor persoonlijke reclame. En dan gaan zeuren over het gebrek aan privacy dat je hebt bij facebook.

Ik zie nooit reclame op SF als ik ingelogd ben. Ik heb geen facetube, dus kan niet stemmen. Maarre, als je echt zoveel talent heb dan koopt je record label die nieuwe gear toch gewoon ;)

Ik heb veel talent, maar ik zit niet bij een record label, want ik moet van mijn moeder eerst mijn school afmaken. Daarom wil ik deze prijs winnen en heb ik jullie stemmen hard nodig.

Back