Rotterdam Music Awards

Morpher

Ouwe rot
Luluzero en ik zijn genomineerd voor de Rotterdam Music Awards in de categorie 'De Belofte'!! :D

Als Animistic Beliefs staan wij als enigste synthesizer- en drumcomputer electro duo tussen al het pop en hiphop geweld, wat best grappig is :duivels:

Wij kunnen winnen doormiddel van stemmen en daarbij zouden wij jullie hulp heel erg kunnen gebruiken!
We zouden het daarom waarderen als jullie voor ons zouden stemmen via deze site:
www.popunie.nl/awards2017/

Stemmen kan van vandaag tot en met 4 December, de uitreiking vind 11 December plaats in KINO, Rotterdam.
Echt heel erg bedankt alvast :luv:

Attachments

• AnimisticBeliefs.jpg
    AnimisticBeliefs.jpg
    49,3 KB · Bekeken: 114
  • AnimisticStudio.png
    AnimisticStudio.png
    645,4 KB · Bekeken: 86
Even gestemd. :okdan:
Jullie mogen trouwens best een beetje lachen tijdens jullie act hoor! :)

Wow!! Morpher en ik hebben met Animistic Beliefs dus echt een Rotterdam Music Award gewonnen!
Super blij en trots dat wij deze prijs hebben kunnen winnen zonder concessies te hoeven doen qua sound etc.
Een mooie overwinning voor de experimentelere electronische muziek, al zeggen wij het zelf.
Bedankt voor jullie support, ik waardeer het echt heel erg! :luv::luv:

Super gefeliciteerd! Ik volg jullie op Youtube, maar ik zie nu op Facebook dat daar niet alle video's staan. I have some catching up to do. ;)

P.S. Met al die social media is het voor een klein bandje geen doen meer om alles bij te houden denk ik: facebook, instagram, youtube en misschien wel meer...

Back