Vakopleiding geluidstechniek en muziekproductie

R. Manhouse

Nieuwkomer
http://media-production-course.nl/audio_opleiding/

Ik stuitte op deze cursus/opleiding van MPC in r'dam en wil graag mijn produceervaardigheden gaan ontwikkelen. Nu is de vraag: kent iemand deze opleiding of heb je deze zelf gevolgd? Wat zijn je bevindingen en is het een dusdanige aanrader dat ik het MOET gaan doen ;)? Ik hoor het graag, ik ben benieuwd geworden wat de meningen hierover zijn. Ik hoor het dan ook graag! :L

Ik wil btw deephouse gaan maken....

Ik zou zeggen koop voor dat lesgeld maar lekker een Pc en een geluidskaart dan leer je veel meer :)

En volgens mij is dit ook geluid en beeld samen stellen. Ik weet niet of dat iets voor jouw is. Gewoon thuis alles doen en aldoende leert men. Er zijn ook andere opleidingsinstituten.

Suc6

In mijn optiek is 80% van dit soort opleidingen een zakelijk model dat alleen maar interessant is voor het opleiding instituut, het gewoon een bedrijf...maken winst op jouw dromen.

In mijn optiek is 80% van dit soort opleidingen een zakelijk model dat alleen maar interessant is voor het opleiding instituut, het gewoon een bedrijf...maken winst op jouw dromen.

Dat is met allerlei cursussen het geval, en is ook vrij normaal, tenzij de kosten niet in verhouding staan tot het gebodene is het gewoon leuk dat je cursussen kan volgen.

En dan toch zelf doen en aan diverse mensen hun meningngeven en vragen of jij iets voor hun kan doen.

Back