Smartmedia kaartjes..

Status
Please reply by conversation.

Knop

Stamgast
Ben al een tijdje op zoek naar smartmedia kaartjes (64mb, 3.3V) voor m'n ES-mkII. Weinig succes, vaak vage marktplaats-ad's van 1 a 2 stuks tegen hoge prijs, maar er moet toch nog wel fatsoenlijk aan te komen zijn op een of andere manier? Iemand een tip hoe ik aan die krengen kom?

Probeer een het bij een ouderwetse fotozaak, of koop een oudere fuji foto camera, daar zaten ze in...die camera's koop je bijna niets meer...

suc6

Ben al een tijdje op zoek naar smartmedia kaartjes (64mb, 3.3V) voor m'n ES-mkII. Weinig succes, vaak vage marktplaats-ad's van 1 a 2 stuks tegen hoge prijs, maar er moet toch nog wel fatsoenlijk aan te komen zijn op een of andere manier? Iemand een tip hoe ik aan die krengen kom?

Ik denk dat ik er nog ergens eentje liggen heb, maar waarschijnlijk maar 32 mb
Ik zoek ze morgen eens en laat je iets weten.

@HansMs: thanks, goede tips
@Soundtechniek: Dank u. 32mb-kaartjes zijn ook hardstikke welkom :)

Dit is geen grap, probeer het eens bij een motor zaak, ongeveer 2 maanden geleden was ik even bij een motor zaak aan het kijken had onderdelen nodig voor m'n motor, en wat zie ik een bak met opruimings artikelen, hieruit heb ik alle smartmedia en compact flash kaartjes gevist, denk voor 2,50 per stuk kan ik geen miskoop doen.

ben ze zelf al eens bij een drogisterij tegen gekomen, de smart media kaartjes en ook nog niet zo lang geleden.

vaak fotozaken hebben vaak niets meer, of ze vragen zulke grote bedragen dat je denkt van laat maar.

@HansMs: thanks, goede tips
@Soundtechniek: Dank u. 32mb-kaartjes zijn ook hardstikke welkom :)
Ik heb er eentje van 64 mb gevonden.
Je kan het gratis krijgen, enkel de verzending vanuit Belgie betalen (+/- 5 euro)
Graag de rest afhandelen via pb aub.

Derick

het is puur vraag en aanbod met die dingen.

misschien zou je eens zo'n compact flash adapter moeten zoeken

smADA-XD-SM.jpg

@Soundtechniek: you've got PM
@CgJoe: da's briljant natuurlijk! Waarom heb ik daar, met al mijn andere adapters, nou nog niet aan gedacht? Ik kom om in de SD, MicroSD en andere kaarten.. :)

@Soundtechniek: you've got PM
@CgJoe: da's briljant natuurlijk! Waarom heb ik daar, met al mijn andere adapters, nou nog niet aan gedacht? Ik kom om in de SD, MicroSD en andere kaarten.. :)

zo'n adapter werkt enkel met compact flash voor zover ik weet. En je hebt alsnog maar 128mb beschikbaar. maar met de woekerprijzen voor een smartmedia kaartje is het wel goedkoper

zo'n adapter werkt enkel met compact flash voor zover ik weet. En je hebt alsnog maar 128mb beschikbaar. maar met de woekerprijzen voor een smartmedia kaartje is het wel goedkoper

Gratis noem ik nu wel niet echt een woekerprijs :D

@CgJoe: de adapter die ik het meest tegenkom is geschikt voor XD-kaartjes. Worden volgensmij ook nietmeer zo veel gebruikt (weet dat ze in Fujifilm camera's etc zaten) maar die zijn nog wel gewoon verkrijgbaar. Is dus wel een optie. Inmiddels komen 2 kaarten naar me toe (soundtechniek, thanks), dus kan ik wel ff vooruit. Die adapter ga ik ook bestellen, altijd handig.

Status
Please reply by conversation.
Back