Nieuwe track!

Zo.. da's weer es wat anders dan de geeikte Dubstep wobble.. mooi gemaakt.. echt heel vet!!! :okdan:

Hmmmm, vind het jammer dat in de uitstekende stukken de 'gekke geluidjes' vrij ver op de achtergrond verdwijnen, want het voegde wel veel toe. De snare vind ik niet mooi gedaan, hij klinkt vreemd en zit naar mijn idee niet lekker in de mix (overheerst en hoort er niet bij lijkt het)

Maar leuke track verder hoor :)

Vette track! lekker al die verschillende wobble timings. Wel ben ik net als Squeekz niet wild van de snare. Die mag van mij meer Lo-Fi. Sfeertje staat als een huis verder!

ja ik had dat idee ook al!

verder ben ik zelf niet erg kapot van de afmix!
kan allemaal nog wat straker ook als je het vergelijkt met me andere tracks, however vind ik het idd wel een vette track opzich!

snare kan ik idd inkomen! dat zit ergens niet lekker!
als ik zin heb dan zal ik dat nog veranderen, maar ben deze track nu beetje beu!

dus ga eerst verder met een ander projectje

anyway thnx voor eht beluisteren:)

Aparte vibe, kzou denk ik een bitcrusher ergens voor of na op die snare proberen (of meer ervan).. die behoorlijk ge-highpass-te? wobbletjes. erg leuk, klinkt lekker maar zou minder drastisch kunnen denk ik die highpass.
Niet helemaal mijn ding maar zeker leuk gedaan!

ja kan idd kloppen!
heb de mix ook een beetje aangepast! geluiden wat op de voorgrond en de snare iets veranderd nog steeds niet helemaal goed!
moet hem alleen nog een keer online zetten:p
thnx vooor het beluisteren:)

Back