akai s2800i geen geluid in&out

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

renehelmig

Stamgast
Ik heb via marktplaats een s2800i gekocht.
Koper gaf alleen aan dat line-in niet werkte.

Eenmaal binnen gekregen gaf ie de "waiting for hard disk ready... SKIP" error aan.

Ik heb toen de kabel die naar de scsi interface gaat los getrokken en de error was weg.
Hierna kwam ik er ook achter dat ie op headphone out en alle 4 de outs ook geen geluid gaf.

Het is toch zo dat die de standaard sine, square, triangle via "ent/play" in het "sample" menu gewoon moet afspelen?

Iemand een idee wat ik kan doen om hem weer te maken?

Of heeft iemand nog onderdelen nodig ;)

Thanks.

Ik heb redelijk vaak meegemaakt dat de fuse voor de SCSI-interface defect is geraakt.
In dat geval start de sampler niet goed op. Om op helemaal door starten wil de sampler ook een signaaltje terug ontvangen van het SCSI-interface tijdens het opstarten. Als de fuse onderbroken is zal dat signaal niet worden afgegeven en blijft de sampler als het ware hangen halverwege,...

hoi,

welke kabel bedoel je?
intern of extern naar een harddisk?
kun je geen floppy laden en luisteren of hij wat doet?
een s-2800i heeft geen interne harddisk in ieder geval..
is je termination wel goed ?

Laatst gewijzigd:
bedankt voor de hulp. Scsi is niet het probleem, ik heb de scsi kaart eruit gehaald en hij start op en ik kan gewoon door de menus bladeren. Het gaat erom dat audio uit en audio in niet werken

geen idee, van iemand die in de achterhoek woont gekocht. Verder een aardige gast en hij was duidelijk dat de input het niet deed.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back