[Track]hahaa, weer acid ;-)

Origineel geplaatst door Shivah
grappig trackske,alleen de 303 moet veel harder meneer:)

'k heb het nog eens herbeluisterd, maar volgens mij staat de 303 goed qua volume, maar de juno (2de bassline-lijn) mag misschien een stukje luider...

Meer!

Meer!

Meer acid.. !!

Ik vind dit overigens geen geweldige acid track.. maar het laat in ieder geval weer eens horen dat de 606 een ontzettend lekker bakske is. De volgende keer mag je iets beter op de volume-balans tussen de 3 bakskes letten.. en dat is het wel zo ongeveer :)

PS: BinaryBassline is cool (leg je tetten op de toog.. )

leuk, maar niet speciaal toch? Beetje muten en unmuten that's it. Geloof me, ik bedoel het niet kwaad hoor, maar zo zie ik het.

Origineel geplaatst door Arv
leuk, maar niet speciaal toch? Beetje muten en unmuten that's it. Geloof me, ik bedoel het niet kwaad hoor, maar zo zie ik het.

tja, kheb nooit willen zeggen dat dit een hoogstaand gearrangeerd nummer is. Het is nu wel iets (klein beetje) meer dan gewoon muten en unmuten, maar het blijft knopjes draaien en schuifjes... erm...schuiven.
Je hebt wel gelijk... Het is zeker niets speciaals. Het is gewoon wat rondspelen... maar dat mag toch ook al eens? Of moet het altijd doodernstig zijn?
OK, ik moet toegeven na het herbeluisteren vind ik deze track toch niet echt goed meer.
'k Zal de volgende keer eens iets minder acid-achtig posten. Ik ben weer wat uit m'n tijdelijke periodieke acid-manie aan het geraken, dus heb ik weer inspiratie voor andere spullen...

Alvast bedankt voor de respons, mensen...

bij mijn weten is fun toch één van de hoofdredenen waarom we met muziek bezig zijn, synths, en zelfs dit
forum.
Dus so what? met een beetje geluk vind het iemand wel heel gaaf. :) zoniet moet men er maar niet naar
luisteren he.
wie weet creeer je "per ongeluk" voor de fun, aan het spelen met de knopjes, op een dag wel een kei van een track... is toch best mogelijk?

Origineel geplaatst door cloudman
Dus so what? met een beetje geluk vind het iemand wel heel gaaf. :) zoniet moet men er maar niet naar
luisteren he.

Voor alles is er wel iemand die het graaf vind, maar dat betekent niet dat het daarom ook goed te noemen is. Maar ja,... wat is "goed" eigenlijk???

'k Zal de volgende keer misschien nog eens iets minder-doozekes-achtige muziek posten. Allee, gewoon iets dat gearrangeerd is en niet gewoon real-time knoppekes draaien en schuiven ...schuiven ;)

Waarom zou dienen acid nu toch zo verslavend zijn eigenlijk???

Aciiiiiiid...

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Aciiiiiiid...

yeah, awesome, dude...

1 ding zou ik nog kunnen doen om het old-skool-gaan tot een ultra-ziekelijk niveau te brengen : Overgebruik van stotterende domme vocal samples. In die tijd moest men altijd laten horen dat men een sampler had...
"....hou-hou----hou-hou---hou-hou---hou-house-nation......" ;) oh yeah

helaas... zo gek ben ik nog niet...

Origineel geplaatst door oli303
yeah, awesome, dude...

1 ding zou ik nog kunnen doen om het old-skool-gaan tot een ultra-ziekelijk niveau te brengen : Overgebruik van stotterende domme vocal samples. In die tijd moest men altijd laten horen dat men een sampler had...
"....hou-hou----hou-hou---hou-hou---hou-house-nation......" ;) oh yeah
helaas... zo gek ben ik nog niet...

Was jij maar zo gek, dan maakte je misschien nog coole nummers :D

eigenlijk, zo absoluut en totaal oldskool... maar nu gemaakt...
alleszins een nostalgisch iets, maar misschien wordt het wel wat?
Als je dat nu contrasteert met een klank, een deuntje, iets totaal anders?
dan kan je een briljant trackie krijgen...

Origineel geplaatst door oli303
Bwa,... waarom maak jij zo geen nummer als je het cool vindt???

...Ik voel al een uitdaging aankomen. ;)

Hallo!!!. Ik heb net een plaat uit man met van die oldscool acid.
Dus uhh, die uitdaging ga je dan maar met iemand anders aan.
Ik maak altijd al van die ouwe zooi.

binnekort begin ik aan een remix van arkanoid's "flemisch skool"
belgo-aciders kennen het (recent) nummer wel..

a - a - a - a- acid

jaja de stotteraar is back!

en nee dat is geen uidaging.. alhoewel?;..

Origineel geplaatst door sander
Ik maak altijd al van die ouwe zooi.

Inderdaad. Maak eens een keer iets spannends i.p.v. die oude acid platen 1 op 1 te copieren. Van die echte oude shit heb ik een bak vol staan, daar zit ik niet echt meer op te wachten.

Origineel geplaatst door omiel
Inderdaad. Maak eens een keer iets spannends i.p.v. die oude acid platen 1 op 1 te copieren. Van die echte oude shit heb ik een bak vol staan, daar zit ik niet echt meer op te wachten.

Sorry, maar is nu eenmaal leuk om te maken. En wat betreft kopieren. Ja het gaat nauw eenmaal gauw opelkaar lijken
als je die kastjes gebruikt. Zou niet weten wat ik er anders van zou moeten maken. vindt het prima zo. Jij moet gewoon niet naar mijn dingen luisteren :D

Origineel geplaatst door omiel

geef maar hier die bak dan! :duivels:

oldskool acid, behalve bij diegene die het maken, is dat nog populair dan? :)

Back