Origineel geplaatst door oli303
Damn das allemaal van dienen zwaren bagger... Wel graaf... 'k Zal zelf misschien eens wat 909 distro-kicks moeten bezigen. Dan kan ik met gasten meeboenken. 
Mijn tracks zullen waarschijnlijk iets meer Acid-House zijn, terwijl die binary-bassline-dingen eigenlijk meer de techno toer opgaan. 'k Vind het wel graaf, voor wat ik gehoord heb. Waar kan ik die vinyls krijgen??? Musicman???
waarschijnlijk, maar ze zijn goedkoper op de website zelf.
ivm met het zwaar en nie zwaar: emetic en mr gasmask hebben toch wel de rustige tracks?
1 iets van binary bassline en dat is dat ze ZEKER NIET de techno toer opgaan, nog beter, ze zijn fel tegen de hedendaagse belgische "acid" feesten waar infeite enkel maar harde techno gedraaid wordt. (EDIT: okok die woody mcbride release bevat wat techno, maar wie kan de master of acid verwijten dat hij reason gebruikt als hij op tour is? )
hun eerste release bevatte mischien wat foutjes, maar kheb al genoeg gehoord om vertrouwen te hebben in het label! Zij zijn de mensen de acid levend gehouden hebben in belgie de afgelopen jaren. Krank Kartell organiseerd al jaren hele goede acid feesten!. Kleine dingen met 1 of 2 grote namen, waar enkel de diehards naartoe gaan. Feesten geblazen.
Ik heb de scene zien groeien in 2 jaar tijd, vooral onder de jongeren (want ik ben zelf maar 18 ).
En ivm met die acid house track; maak je iets, stuur dan een demo naar hen, of ik zorg wel dat ze in de goede handen terecht komt :-) Een mp3tje volstaat zelfs als ie goed genoeg is