Hoeveel uur op het Forum?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Cisco

advancedtechnoresearch
Weet niet of deze vraag al eens is gevraagd? Kan er iig niks over vinden :confused:
Maar, zeg eens eerlijk!:smeris: Hoeveel tijd besteden jullie per dag online aan het " Synthforum"?
Ikzelf de laatste tijd weer ongeveer 2 a 3 uur per dag! En heb nog steeds veel plezier, leer veel en blijf met de dag op
de hoogte van alle nieuwtjes!;) Vindt dat absoluut nog een applausje waard voor de opzetters van deze site!:okdan: :halleluja :okdan:
Hierbij deel ik nogmaals mijn dank uit voor de opzetters van deze site en alle moderaters die deze site "maken"!
Respect!:halleluja
Dit hoor ik helaas nog veels te weinig op dit forum met het groeiende aantal leden die het nu heeft!:confused:

Guys! Bedankt!

PS: Ik wil hierbij niemand een veer in z'n :kont: steken!:( Maar vindt een klein applausje meer als terecht!:okdan: )

Nou ja, ik was laatst bij een klant werkzaam. En een maandje verder of zo was ik bij de systeembeheerders die de proxyserver gingen checken en wie stond er op #2 in de logs? Synthforum! Toch maar eens kijken of daar meer synthgekken werken. (niet dus)
Mja, als je de chat openzet heb je heel veel hits per minuut natuurlijk.

Het is toch leuk? Heb je wat te doen tijdens je werk. ;)

Vroeger kwam ik eens in de paar dagen op het forum, maar tegenwoordig bijna elke dag een half uurtje ofzo... ik lees meer dan dat ik post, maar ik ben dus zeker dagelijks te vinden hier... meestal s'nachts.

Nog wel tijd om muziek te maken dan???? ;)

Ik zit ongeveer 1 uur per dag.........verschil mot er zijn......toch????

Ja bijna meer dan 6000 posts scoren ja.

Daar moet ik nog een half jaar voor posten.

Je loopt uit.

:o:<[Ehrr... Bijna elke dag wel ff. Varierend van een paar minuten tot een paar uur..]
:frons:<[..en da's nog altijd MEER dan muziek maken, bij mij..]
=(<[ZUCHT!]

eveneens mijn complimenten voor alle medewerkers van deze site.
hoe lang? varierend, maar elke dag wel eens. kan uitlopen tot enkele uren.
ik probeer het te beperken omdat ik op dit moment ook nog een thesis te maken heb
en af en toe wel eens muziek wil (proberen) maken

voornamelijk lees ik ook heel veel en leer hier heel veel bij.
mijn postings zijn nog wa primitief denk ik

ik hoop alleen maar dat er hier niet gebeurd wat er met de site "clubcharts" gebeurde. (SNIF)
daar hadden ze te veel succes en konden de kosten niet meer aan.
het zou mijn hart breken moest een kwalitatieve site zoals deze ten onder gaan aan zijn (haar)
eigen succes...

ik wissel synthforum af met marvel vs. capcom... ik ben hier dus heel veel! ;)

en ik maak geen muziek, dat doet een chimpansee die ik heb getraint voor me.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back