GEZOCHT: Sample Inspreker

Troy Salvador

Nieuwkomer
Hallo!

Ik ben bezig met een nieuw nummer! Het wordt Electro House styl, maar ik heb wat samples nodig (je kan het geen zang of rap noemen). Ik zoek een manlijke type het liefst boven de 16. Voor meer informatie graag Contact opnemen!

Alvast Bedankt,

Troy Sanders

Jongens niet zo lullig doen

Ik vind dit een heel legitieme vraag.
Deze jongen is bezig met een track, heeft daarvoor een wat zwaardere stem nodig begrijp ik uit zijn vraag en wil langs deze weg een vrijwilliger zoeken.

Dat is zo gek nog niet.

Troy: stuur mij even een pb met je precieze bedoeling.
Ik kan niets beloven, maar ik wil er in elk geval even over nadenken.

Paul

EDIT: Ik ben helaas ruim boven de 16

OK, genoeg gebashed (incl mezelf meegerekend) Ik geloof dat Troy het nu wel weet, de jongen is 12 en heeft wat feedback nodig mbt de regels (Al moest ik natuurlijk ook een beetje lachen, dat dan weer wel)

Ik denk niet dat het gaat lukken om een Vocalist te vinden, laat staan gratis...
Misschien dat je ergens een pakket kan kopen met Vocals... Er zijn er genoeg, misschien kan je daar invinden wat je zoekt! (Het is maar een tip!)

Ik denk niet dat het gaat lukken om een Vocalist te vinden, laat staan gratis...
Misschien dat je ergens een pakket kan kopen met Vocals... Er zijn er genoeg, misschien kan je daar invinden wat je zoekt! (Het is maar een tip!)

En dan alleen maar de standaard (dommige vocalen) vindt zoals : heey you m.....f....cker en dergelijke. Daar wordt je natuurlijke en beetje simpel van, dat snap ik ook wel. Je wilt je op de 1 of andere manier onderscheiden en dus is de vraag helemaal zo gek nog niet.

En waarom zou je niet even gratis wat dingen kunnen inspreken. Er zijn al 2 aanboden gedaan. Soms kun je dingen ook gewoon doen zonder daar meteen betaald voor te moeten krijgen.

paul

Back