Eigen film en soundtrack

Tukker

SyntherKloas
6033594078_b8f2437291_z.jpg

Mijn eerste echte filmpoging. De soundtrack is van mij, veel rewkisieten zelf gemaakt, het verhaal is een hertelling van
een Stellingwerfse legende. Meer nieuws zal volgen op YouTube of mijn webstek. Enjoooy leu!

Teaser:

zeker leuk gedaan, weet uit 1 ervaring dat het immens veel werk is. Wens je er uiteraard veel succes mee.

Als ik wel een tip mag geven. Ik denk dat het gebruik van herkenbare instrumenten (sample bieb van kontakt?) minder smoel geven aan je productie. Mooist blijft toch om echte muzikanten in te schakelen of zelf samples te maken, komt de kwaliteit enorm ten goede. En bovendien geeft het je muziek meer smoel.

nogmaals succes, klinkt als een leuk project

Het gaat de goede kant op, maar je mag nog veeeel meeer uitpakken!
En op een of andere manier vind ik de overgang (slotaccoord) bij 0:27, niet logisch aanvoelen.

Tip/suggestie; Voorzie de teksten "In een tijd...etc" van een soundlogo, om het geheel meer aan elkaar te lijmen. Nu staat alles een beetje los van elkaar.

Succes

Soundlogo...goed idee! De overgang was ook niet geheel naar mijn zin, maar ik heb hem snel-snel in elkaar gezet gisteravond...de deadline halen. :D

Laatst gewijzigd:
Nice en flashy intro, Monotron. Het ziet er naargeestig uit en haunting. Leuk ook in zwart wit....had ik ook moeten doen. :)

De film gaat zo'n 20 minuten duren en is geheel opgenomen met maar een paar mensen en geen tijd of geld. :D Ik vind de muziek meroakels good passen, maar da's mijn interpretatie. :P

Dank voor jullie reacties, lui.

Daanke, SexTrack....eh. 6Trak. Pardon. :P Wi-j goat d'r mooi mit vedan en dan kö-j volgn'd joar de fillem bekiek'n in het Hollaans en 't Stellingwarfs. Donders mooi, wa? :D

De film staat inmiddels in het Stellingwarfs op YouTube....voor degenen die het in het Hollands willen horen is het nog even wachten...deze week zet ik die erbij.

De soundtrack komt tzt op iTunes of dergelijke sites.

Goed gedaan hoor:okdan: Kon het wel bijna allemaal verstaan. zou eerder voor ondertiteling kiezen ipv. nederlands gesproken.

Ik vind het wel tof. In de eerste teaser sluiten de scenes qua muziek niet heel erg lekker op elkaar aan (was al geroepen hier), maar staan ze meer los na elkaar. Op de muziek zelf heb ik weinig aan te merken.

Tja, daar heb je je Synthforum-collega's voor he....die opbouwende kritiek! ;)

Back