kris renton
New Beat terrorist
Hoi,
Ik heb in een ver verleden (07 of 0
een xoxbox overgekocht van een forumlid. Nooit problemen mee gehad, een aantal keren live mee opgetreden...echt een zalig ding. Tot ik vandaag een laatste chek doe van mijn materiaal voor mijn optreden/dj set voor morgen.
In plaats van lekker bliepende acid krijg ik alleen ruis te horen. De midisequencer doet het wel, maar ik krijg ruis i.p.v. de noten. De headphone uitgang geeft ook ruis, maar met de resonance gans open krijg ik op de achtergrond toch het normale xoxbox geluid. De ruis reageert op de midi noten, en verandert ook als ik aan de knopjes draai. ik ben zelf niet zo technisch, ik heb sinds de schoolbanken geen soldeerbout gezien, dus voor ik hem openleg wou ik toch eens jullie advies inwinnen.
groeten kris
Ik heb in een ver verleden (07 of 0
een xoxbox overgekocht van een forumlid. Nooit problemen mee gehad, een aantal keren live mee opgetreden...echt een zalig ding. Tot ik vandaag een laatste chek doe van mijn materiaal voor mijn optreden/dj set voor morgen.In plaats van lekker bliepende acid krijg ik alleen ruis te horen. De midisequencer doet het wel, maar ik krijg ruis i.p.v. de noten. De headphone uitgang geeft ook ruis, maar met de resonance gans open krijg ik op de achtergrond toch het normale xoxbox geluid. De ruis reageert op de midi noten, en verandert ook als ik aan de knopjes draai. ik ben zelf niet zo technisch, ik heb sinds de schoolbanken geen soldeerbout gezien, dus voor ik hem openleg wou ik toch eens jullie advies inwinnen.
groeten kris
.

Na een klein jaartje ellende weer gezellige acid geluidjes...