MB-SEQ V4 iemand ervaringen met deze ?

audiocollage

Ouwe rot

Attachments

• mbseq_case30.jpg
    mbseq_case30.jpg
    31,2 KB · Bekeken: 76
Wat je daar linkt is een group-buy voor alleen een deel onderdelen van het panel. Daar moet je dan zelf wel nog de hele MidiBOX SEQ bij bouwen/kopen. Oftewel, naast de overige panel-components die niet meegeleverd worden, ook de CORE, IN en OUT printen plus componenten.

Mogelijk wist je dat al, maar ik heb zomaar het idee dat je denkt dat dit een complete kit is...

...Daar moet je dan zelf wel nog de hele MidiBOX SEQ bij bouwen/kopen. Oftewel, naast de overige panel-components die niet meegeleverd worden, ook de CORE, IN en OUT printen plus componenten.

Mogelijk wist je dat al, maar ik heb zomaar het idee dat je denkt dat dit een complete kit is...
Dat de boel niet kompleet is zoals daar wordt aangeboden is redelijk duidelijk. Zo schrijft de aanbieder zelf : 'I might distribute...'

De behuizing, displays en kabels mankeren. PCB's zijn inbegrepen maar welke dat allemaal zijn is ook niet duidelijk.
Allicht verwacht ik dat voor er een bestelling doorgaat, dit wel zal vermeld worden. Er moet tenslotte toch nog een prijs opgemaakt worden (ik bestel niet eer ik die weet).
Indien iemand hier al ervaring mee heeft, hoor ik het graag.

Het ging mij meer om de projectpagina, waar staat dat het gaat over een "control surface for MB-SEQ". Dus niet over de SEQ zelf. Maar met nog een core erbij moet je een heel eind komen. Ik heb zelf een SEQ gebouwd en wou dat er toen zo'n control surface beschikbaar was :D

Back