Net gescoord SCI Pro-One

analogicbear

LSD Flesh of the devil
Met de fiets,bus,trein en div. alcoholische dranken in mijn recordbag ben ik vandaag afgereist naar het verre Limburg om
een SCI Pro-One op te halen,en heb hem nu inmiddels thuis en wil hem gaan aan sturen met een midi to cv converter.

Welke is een aanrader om de Pro-One mee aan te sturen?.

Ik heb ook nog een Moog Rouge, ik geloof dat deze concurrentie krijgt van de Pro-One:duivels:

Bijvoorbaat dank!!

Ik heb zelf een MCV-1 van Doepfer en die werkt prima met de Pro One. Gefeliciteerd met je aankoop trouwens. Heftig ding hè zo'n Pro One?

Zeker een heftig apparaat, ik heb hem net even binnenste buiten gekeert en er komen vette sounds uit!!,Ik zal eens kijken naar een Doefer.

Dank,*D

Koste me wel een rip uit mijn lijf 650 eurie,maarja ik kan er wel mee leven.

Yep!! ga maar eens 3 uur reizen met de trein super saai,vertragingen, fucking aansluitingen met div. treinen etc. etc.
met wat drankjes bij je is het al een stuk aangenamer.

Hahaha,

en dan met je aangeschoten hoofd laten vallen op het perron ofzo...: ;)

gefelicteerd met dit prachtige instrument alcoholicbear! ;)
die van mij wordt aangestuurd door een Doepfer MCV-4
werkt prima
650 is trouwens niet gek veel voor een pro-one

Djezus 650 euro....dat is wel iets meer dan 1 / 5 van een Prophet 5 volgens mij.

Ik heb er ook een (kostte me zelfs 700 euro maar hij was dan ook in nieuwstaat). Er zijn mensen die beweren dat er software is die net zo goed klinkt......................ha.

Bij mij zit de Doepfer MCV4 eraan vast.

Origineel geplaatst door mono-poly
een pro one is ook geen monofone versie van de prophet 5
want de pro one heeft veel vettere modulaties dan de prophet 5 hoor

Waar kan ik dat vinden dan? Ik zag dat het poly-mod stuk er inderdaad iets anders uit zag maar ik kon geen gedetailleerde foto of info vinden.

Back