Goede films/series/DVD's o.i.d. voor het slapen gaan ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Bass

Gepokt en gemazeld
Zooo dat was dan een heerlijke zomer, not!
De herfst en later winter komen er alweer aan en velen hier hebben waarschijnlijk ook een TV/DVD speler op hun slaapkamer :)
Het wordt steeds eerder donker en de drang om lekker vroeg onder de wol te gaan wordt steeds meer :Z

Nu vroeg ik me af of er hier mensen zijn die leuke suggesties hebben of tips wat ze regelmatig opzetten qua films/series of andere DVD's voordat ze gaan pitten of eventueel lekker lui te kijken en te relaxen ? :) :gaap:

Heb onlangs "The Armando Iannucci Shows" ontdekt. Bijzondere surrealistische, observerende comedy, zoals ze het eigenlijk alleen in de UK kunnen.

Zo'n 10 jaar oud, geflopt omdat 11 september alle aandacht opeiste, maar ik denk ook dat het voor veel mensen net iets te raar is. Heeft inmiddels wel een beetje cultwaarde, maar daarnaast is het imho ook gewoon ongelooflijk goed, en zou ik voor het slapen gaan liefst alle acht afleveringen achter elkaar kijken :)

Ik kijk met name series omdat die niet zo lang duren, dit zijn een aantal van de series die ik op dit moment leuk vind:

Actie:
- Alias
- Chuck
- Covert Affairs
- Criminal Minds
- NCIS Los Angeles
- Nikita (nieuwe versie)

Sci-Fi
- Fringe
- Wharehouse 13
- Haven

Comedy
- Coupling
- How i met your mother
- The Big Bang Theory
- Weeds

hmm mja ik vind amerikaanse series vaak erg druk,
heb gister nog stukje youp van t hek gekeken dat relaxed altijd wel haha..
allo allo wil ook wel goed werken :)

+1, ik kijk al uit naar seizoen twee. De boeken zijn trouwens ook zeer zeker de moeite (en al in het Nederlands vertaald, itt de serie.)

Als je ze nog niet gezien hebt: Blackadder. En dan vooral II, III en IV.
Wil jij echt dat die serie door Nederlandstalige stemmen wordt overdubd??? :?

Mijn favoriet is de vierde Blackadder reeks :)

6 trak, jij post precies graag veralgemeningen zonder 1 enkel voorbeeld he? (niet dat je ongelijk hebt in dit geval, maar het helpt niet echt om de interessante uitzonderingen te ontdekken)

Wil jij echt dat die serie door Nederlandstalige stemmen wordt overdubd??? :?

Mijn favoriet is de vierde Blackadder reeks :)

Blackadder is leuk, maar Mr Bean vind ik meestal niets aan... echt infantiel soms..

Bottom en The Young Ones blijft ook :okdan:

Bottom en The Young Ones blijft ook :okdan:
guesthouse paradiso al gezien dan? :D

137638.jpg

en anders Filthy Rich & Catflap...

guesthouse paradiso al gezien dan? :D

137638.jpg

mja die was inderdaad niet zo , maar ach je kan niet alles hebben..
de Bottom live-shows waren ook niet allemaal even goed

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back