Goede films/series/DVD's o.i.d. voor het slapen gaan ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
pfoei al die series, ik heb daar niet zoveel geduld voor, heb liever een film of cabaret of losse afleveringen van iets :)

AbFab darling!

Keuringsdienst van Waarden, alstijd grappig.

Laatste goeie film gezien: The Science of Sleep

En niet te vergeten mijn favoriete kanaal: BOOMERANG!

Aanrader:

kenny powers

Ik kijk normaal gesproken amper series maar deze serie heb ik binnen een week helemaal gekeken.

pfoei al die series, ik heb daar niet zoveel geduld voor, heb liever een film of cabaret of losse afleveringen van iets :)

Vroeg je niet ook om series ? :D

Ik zelf kijk eigenlijk alleen maar ouwe zooi.. zoals:

Alfred Hitchcock
The Avengers
Startrek (die waar Spock in zit)
Battlestar Galactica
Buck Rogers
Hill Street Blues

Een serie die ik toch zeker 7 x gezien heb: The Gilmore Girls, niet voor iedereen leuk, maar ik vind het geweldig grappig in ieder geval.

Maar ik kijk series vooral tijdens het eten eigenlijk, ik weet niet of dat wat uitmaakt.

Qua films hou ik ook wel erg van Trilogy's, zoek maar op, er zijn er echt heel veel, vooral leuk om ze dan binnen een korte tijd te kijken zodat je helemaal de sfeer beleeft en de verschillen tussen de losse delen opmerkt.

Ook leuk om te kijken, moet je van houden, geef ik toe, alle James Bond's (behalve de eerste) en dan elke week eentje kijken. Best geinig. Binnenkort komt er weer eentje uit.. (nog even wachten)

Verder kijk ik geen tv, heb mijn kabel 8 jaar geleden af laten sluiten, wat er nu allemaal op TV is mis ik echt compleet en interesseert me ook vrij weinig, evenals de meeste films en series van tegenwoordig, uitzonderingen daargelaten, maar ik ken ze meestal niet, ik zal wel wat titels chekken die in deze thread genoemd zijn.

Goeie ouwe film voor het slapen gaan, '10' met Dudley Moore en Bo Dereck. http://www.imdb.com/title/tt0078721/

Je moet er van houden, maar if you do, dan ga je echt lachen.. :D

Wat serieuzer en wat meer actie, 'Vanishing Point' http://www.imdb.com/title/tt0067927/

Beetje tripperig en wazig, humoristisch maar met een verhaal, Ethernal Sunshine of the Spotless Mind http://www.imdb.com/title/tt0338013/

het aanbod van de nederlandse TV is heden ten dagen inderdaad zeer teleurstellend

Dat kan je wel zeggen ja, daarom, beste tip die ik je geven kan, doe zoals ik..

Sluit je kabel af, regel een oude xbox (omgebouwd), zet daar XBMC op met Uitzendingemist script en Navi-X en kijk alleen nog naar streams, je zal je verbazen wat je aan films, series (nieuwe en oude), nieuws, sport (bleh.. sport) muziek kan zien via streams, daar ben je voorlopig niet klaar mee.

Wat je niet aan streams kan vinden kan je uiteraard op andere manieren regelen, zoals series en films kopen.
En dan alleen kijken wat jij wil zien ZONDER reclame..

XBMC kan je trouwens ook op je PC installeren, of een HTPCtje of een gejailbreakte Apple TV2 (alleen kan je op die laatste geen dvd's afspelen, maar wel via bijvoorbeeld een gedeelde schijf vanaf je PC.

Zo doe ik het al jaren, alleen kijken wat je echt wil zien en verder je tijd goed besteden. :okdan:

Meer info over XBMC http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1467689

vlaamse TV valt toch wel mee?
ik kijk wel eens BRT1 en Canvas en ik heb nog niet 1 reclame gezien :)

hmm mja misschien niet veel films of series, maar het geluid is al zo'n stuk beter en minder schreeuwerig dan die irri nederlandse zenders dat ik daardoor alleen al liever Belgische TV kijk :okdan:

uiteraard is tv steeds minder geworden, het is al lang niet meer zoals in de jaren 80 toen radio en tv nog een op een redelijk voetstuk stonden en zo'n beetje de enige 'kijk naar buiten' waren... de PC is nu de nieuwe TV geworden waarbij je zelf bepaald wat je wil zien, wanneer, hoevaak en waar... als minder mensen TV gaan turen zullen er dus ook minder reclame inkomsten zijn en dus worden de programma's steeds 'goedkoper' maar ook extremer en platvloerzers, geschikt dus voor het schapenvolck...

hmm mja misschien niet veel films of series, maar het geluid is al zo'n stuk beter en minder schreeuwerig dan die irri nederlandse zenders dat ik daardoor alleen al liever Belgische TV kijk :okdan:

Indeed, de Belg rules. christine heeft 'n mooie naam voor de teevee: PIK

Poep
Informatie
Kast

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back