2 monitor speaker paren op 1 main out oplossing

bobaphat

Ouwe rot
Ik wil graag 2 monitor paren op mn main out zetten en ik wil hier graag een goedkoop alternatief voor.

Is er iets van een splitter met een schakelaar waar je dan tussen 2 speakers kan switchen?
Graag goeie tips hierover.

Actief of passief?

ik weet niet welke connectors je hebt, maar is een xlr splitter (2x) niet voldoende?
31EB2RKjNjL._SL500_AA300_.jpg

[edit] STOM, ik heb verkeerd gelezen, je wilt ook kunnen schakelen! Dan heb je meer aan een monitor controller!

Idd J

Die mpatch is echt overkill. Het enige dat nodig is een splitter en een schakelaar.
Bestaat daar geen goedkope oplossing voor?

Ik dacht dat de samson c-control ook een signaal kon splitsen.
Er zijn 3 gebalanceerde outputs, dus waarschijnlijk wel? Al weet ik het niet 100% zeker, maar dat vind je wel met een beetje zoekwerp op het internet.

Die c-control kost 2dehands zo'n 30-50 euro dacht ik, nieuw rond de 80 euro, dus dat lijkt mij niet al te duur.

50 euro voor een vlotte behringer variant > hier <

Maar goedkoopste is dan waarschijnlijk DIY; plugjes (als je je splitter heel wilt houden) schakelaar(s), en gaan met die banaan

Overigens:

ik bedacht me net dat je op de Hi-Fi markt kunt kijken, even zoeken op audio schakelaar.

voorbeeld

Ik denk idd dat zo'n hifi componentje de beste oplossing is. Het staat me tegen als ik teveel apparatuur om me heen heb waarvan ik de meeste functionaliteiten niet gebruik.

Back