2 2frankie Ingeburgerd Lid sinds 15 januari 2008 Berichten 28 Locatie R'dam 16 juli 2012 #21 Klopt, deze gerefurbished drive was ik al tegengekomen maar Digimod had aangeboden om de drive die hij had liggen in te bouwen.
Klopt, deze gerefurbished drive was ik al tegengekomen maar Digimod had aangeboden om de drive die hij had liggen in te bouwen.
2 2frankie Ingeburgerd Lid sinds 15 januari 2008 Berichten 28 Locatie R'dam 25 november 2012 #22 Toch maar weer een poging wagen. is er iemand of weet er iemand een disk drive te koop voor een Korg Trinity ?
Toch maar weer een poging wagen. is er iemand of weet er iemand een disk drive te koop voor een Korg Trinity ?
neuromancer Fire, walk with me Lid sinds 1 augustus 2007 Berichten 1.441 Locatie Maassluis 25 november 2012 #23 Neem ff via pb contact met mij op, ik heb meerdere floppy drives liggen en kan ze er ook nog wel voor je inzetten voor een geringe vergoeding.
Neem ff via pb contact met mij op, ik heb meerdere floppy drives liggen en kan ze er ook nog wel voor je inzetten voor een geringe vergoeding.