Lekkere neo-tango

MAartenL

Lyrop
Hoi!

Heb met mijn nieuwe bandoneon een neo-tango :maffia: achtige track gemaakt!
Lekker relaxen dus!

Haha! zo'n reactie heb ik nog nooit gehad!.....
geloof ik
. ;)
Die gaat als troffee in de kast!

Als ik heb goed begrijp is die bandoleon dus een "echt" instrument.

In elk geval heel apart en lekker relaxed.

Paul

Leuke track! Dat riekt naar meer!

Welk merk Bandoneon heb je gekocht , en is die nieuw voor jou of een helemaal nieuw gebouwd instrument . Zomaar voor de nieuwsgierigheid , want ik heb ook een op een bandoneon lijkend zeldzaam instrument thuis en nogal geïnteresseerd in trekzakken :) heb ook een zeldzame hohner club de norma IV .
Maar dit zijn geen synthesizers en dus niet relevant op deze site . Was ook eigenlijk ook een off-topic vraag van me . Misschien verder via PB .

Ik vind het ook een heel leuke track trouwens , wou ik er ook nog bij vermelden . :)

Laatst gewijzigd:
Maar dit zijn geen synthesizers en dus niet relevant op deze site . Was ook eigenlijk ook een off-topic vraag van me .

Waarom wel orgels hier bespreken en bandeons discrimineren? Allemaal toetsen ook al is de techniek erachter totaal verschillend.
Ik vind het een hele leuke track!

Laatst gewijzigd:
Waarom wel orgels hier bespreken en bandeons discrimineren? Allemaal toetsen ook al is de techniek erachter totaal verschillend.
Ik vind het een hele leuke track!

Orgel = electronisch (even afgezien van kerkorgels en dergelijke) en bandeon niet.

Het gaat hier op het forum in hoofdzaak om electronische muziek voortbebracht door hoofdzakelijk toetsinstrumenten.

Paul

De bandoneon is een Alfred Arnold, niet nieuw dus (want dat is werkelijk niet te betalen). Hij is waarschijnlijk van net na de oorlog, en is in de tussentijd gerestaureerd. Niet helemaal perfect, sommige tonen zijn nogal zacht. Daardoor is het instrument echter wel betaalbaar.

Ikzelf speel eigenlijk accordeon (ook een Hohner! maar dan met klavier), maar een bandoneon klinkt zoveel warmer. Is ook een stuk moeilijker te leren helaas.

Dank voor jullie enthousiaste reacties, en downloads! Yonderboi heb ik gister eens uitgecheckt, en is inderdaad helemaal mijn ding! Die strakheid van hem haal ik nog niet, wellicht komt de volgende track meer in de buurt.

Dank! enhe....Ja die samples heb ik zelf gemaakt.
De Spaanse les heeft toch nog nut gehad.
Oke,ik heb alleen de zinnetjes geschreven, en er zijn gelukkig websites die dat dan kunnen voorlezen.
:engel: Het zijn dus gewoon computerstemmetjes.

En nu weer snel verder met je Toolset spelen he! Dan ga ik ook weer aan het werk :Z

Back