Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Let op verkoper is zo gek als een deur, drugsprobleem etc.

Dus een echte muzikant![]()
Je moet ook niet ter plekke nog aan de prijs gaan rommelen heh![]()
on-topic, mooi ding![]()
Dat heb ik niet gedaan wijsneus, dat doe ik nooit tenzij er echt iets krom is maar dan vertrek ik zonder te betalen.
Ik wilde gewoon weg echter verkoper dwong mij lange tijd naar zijn belabberde spel te luisteren wat hij op het door mijn aan te kopen instrument uit voerde. Soms kom je ergens en dan gaat je "nutcase radar" meteen werken en dit is er zo een..
Ik forceeerde de situatie door te zeggen "leuk en aardig maar ga nu weg", pakte mijn instrument schuifelde naar buiten echter hij had een hond en toen ik de deur open deed rende die hond naar de gang en prompt de lift in ,lift dicht, hond naar beneden!!! Die gozer ontploft en begint te schreeuwen dat ik zijn hond heb kwijtgemaakt. Ik kon vervolgens 13 verdiepingen naar beneden rennen met een Solina mk1 in mijn armen...dus...
Pracht verhaal, die dude is een beetje loony.
Ik herken het verhaal van ralph,
Ben volgens mij bij dezelfde gast geweest. Woonde in een flat op de 13de? verdieping met zeer kleine gammele lift in een dubieuze wijk in antwerpen. Het apartement was nagenoeg leeg op enkele aparaten, een hondemand (met hond) en een matras na.
Voelde mij er alles behalve op mijn gemak (redelijke som geld contant op zak).
Die vent was razend enthousiast over synth's en wist er best het een an ander vanaf.
Hij bleef inderdaad maar spelen en vertellen. hij stopte, niet ook na herhaaldelijk aan te geven te moeten gaan.
Hij gebruikte inderdaad drugs (soft drugs in inder geval).
Op zich was de prijs van de aparaten in orde (niet alle gebreken werden vermeld!!!!!!!!!).
Of hij gevaarlijk is weet ik niet maar ongenmakkelijk voelde ik me in iedergeval wel. Soms zie ik van hem ad's staan onder verschillende aliassen. Soms aantrekkelijke aparaten tegen aantrekkelijke prijzen. Toch weerhoud de ervaring mij ervan terug te gaan.
Om heel eerlijk te zijn heeft hij niets verkeerds gedaan behalve dat hij volledig opgaat in zijn eigen verhalen en gespeel en zodoende niet meer opstaat voor signalen van buitenaf.
Hoe het ook zij Ralph is er ook zonder kleerscheuren vanaf gekomen.
Dus wil je een synth van hem kopen bereid je erop voor dat je niet gemakkelijk wegkomt de omgeving zeer bedenkelijk is en je de machine zelf test.
De gst is inderdaad een beetje loony en lonely
Idd behalve als je er bij was in een Antwerpse achterbuurt model south Bronx..

Bij zit dat anders ik ben niet zo vatbaar voor intimidatie oid.![]()
Dit is meer een interessante verhalen thread dan een interessante gear thread![]()
Ach ja slechts een waarschuwing dat je weet waar je aan begint...
Raphael is een hele goeie vent die het beste er maar van maakt en hij woont op de 10e verdieping in
een, voor de meeste mensen althans, vreselijke buurt.
Als je van hem bang bent spoor je, mijn inziens, echt niet, hij doet geen vlieg kwaad, is gewoon een
grote liefhebber van analoge synths en muziek, hij praat er ook graag, lang en vaak over, wat is daar mis mee ?
Ben maar blij dat je zelf in een betere situatie zit.
Heeft iemand die emu's nu opgehaald?