Emu EIII 2 stuks !

Hm,... kocht van hem denk ik destijds 3 wavestations in één koop.
Ik ben waarschijnlijk gekker dan hem en ben er binnen het half uur, maar in zijn adverentie lees ik toch dat het de moeite niet loont.

600 euro voor 2 emu-karkassen als schouwgarnituur. Zowel de harddisks als de floppy-drives zijn stuk,.. dus testbaarheid = nul.
Stel dat je ze na lang zoeken vervangt door gangbare modellen, en de software kan opratelen,... komt er waarschijnlijk niets uit.

Een werkende EIII is een gewilde machine, 300 eu per stuk is zeker niet duur. Laatste die ik op Ebay zag gaan was 1200 of zo..dus.....

Let op verkoper is zo gek als een deur, drugsprobleem etc.
@ralphvanzeel ik ken die verkoper wss niet, maar toch, wat jij hier komt te vertellen over die mens hoort thuis in de roddelpers. Of het nu waar is of niet.
In dit land woont niet iedereen in een villa met schoothondje en als dat je niet aanstaat dan sponser je die man gewoon beter i.p.v. hem zo af te kraken.
(Ik wenste eerst niet te reageren, maar het ergert me teveel om zoiets te negeren.)

@ralphvanzeel ik ken die verkoper wss niet, maar toch, wat jij hier komt te vertellen over die mens hoort thuis in de roddelpers. Of het nu waar is of niet.
In dit land woont niet iedereen in een villa met schoothondje en als dat je niet aanstaat dan sponser je die man gewoon beter i.p.v. hem zo af te kraken.
(Ik wenste eerst niet te reageren, maar het ergert me teveel om zoiets te negeren.)

Nou prima dat je dat vind maar ik vind het helemaal niet zo vreemd om het te vermelden.
Als een verkoper steeds de mooiste dingen verkoopt aan mooie prijzen vanuit een luxe apartement met 2 naakte vrouwen op de bank dan word daar ook melding van gemaakt.

Deze verkoper heeft andere kwaliteiten.

Maar goed, 600 eu voor 2 Emulators is prima dus ik raad iedereen aan om er een afspraak mee te maken en de instrumenten te kopen. Ik geloof niet dat mijn opmerking enig invloed heeft op de verkoop aangezien de prijs heel scherp is en er genoeg mensen het wel aan durven als er iets te halen valt.

Dus...

Ik zal de opmerking matigen voor de tere zieltjes.

Laatst gewijzigd:
Let op verkoper is zo gek als een deur, drugsprobleem etc.

Matiging van mijn opmerking:

Let op verkoper kan anders reageren dan gemiddeld, het leek er op dat ie mischien wat probleempjes had. Hij was best vriendelijk tot ie begon te flippen.
Anderen hebben wel positieve ervaringen met hem, mischien lag het aan mij.

Oh ja waar dan ?!
Laat anderen eens meegenieten (...en kom nu niet af met 'al verkocht' hé...).

haha....Antwerpen, Schelde oever (aan de goede kant) dat mooie witte complex om de hoek van de kerk..O ja naakte vrouwen waren nog maagd. Ben de exacte locatie vergeten.

@ ralphvanzeel Misschien toen jij er was had die een slechte dag.. Hoe dan ook is het niet al te best met hem.. die gaan maar door met die dope. Ondanks dat alles fuckt gaat en dan loopt alles hard achteruit. Excentrieke mensen zijn altijd wel lachen.

3X EIII

3X EIII

Niet 2 maar drie EIII in nieuwstaat waarvan 1. Xp. 1zonder drives en de ander met werkende flop en drive maar met bekend output divider problemen, wel werk idd maar te doen. Past perfect bij m'n EII, DPX-1 en e5000 ;). veel dikke sounds op de hard drive. Dus voor 200 ps een mooi verhaal. Fd en HD moet wel vervangen worden.

Echter die onzin die ik hiervoor las kan echt niet. Super aardige gast en idd wellicht wat anders dan de gemiddelde klem hut die we in nederland bewonen, maar dat moet toch niet uitmaken? Echte muzikant die z'n sounds en verhaal wil delen.

Net Ff m'n zwembad dichtgedaan met de ab, zonde van die 28 graden die die nu is. Morgenochtend bommetje...

Laatst gewijzigd:
Een aantal jaar geleden heb ik via martkplaats van iemand uit A'dam 5 Pearl pedalen gekocht. Telefonisch was t allemaal vrij verwarrend, het adres was niet makkelijk te vinden en uiteindelijk kwam ie ons ophalen uit de straat ernaast waar we met de auto stonden. Bij ons uit de auto kwam een behoorlijke wietwalm en dat brak t ijs. Het was iemand die nogal haastig sprak en elke zin afsloot met: "Weet je!" Misschien een apart figuur, heb ik verder geen problemen mee want ik had een leuke deal te pakken en onderweg richting huis moesten we wel om 'm lachen :)

Zo heb ik samen met BRZ eens in t verre oosten iets opgehaald bij een universitair opgeleid persoon in een mooie venixwoning. Daar werden we getrakteerd op een beker ouwe lauwe koffie, die we ook nog es met elkaar moesten delen en na het testen werden we min of meer direct de deur uitgekeken ......

Ondanks dat de verkoper uit A'dam iets meer apart was dan een gemiddeld persoon vond ik het daar leuker over de vloer komen dan bij de 2e ..... :D

@Zomnius: zo te lezen heb je een leuke/goede deal gehad :okdan:

Niet 2 maar drie EIII in nieuwstaat waarvan 1. Xp. 1zonder drives en de ander met werkende flop en drive maar met bekend output divider problemen, wel werk idd maar te doen. Past perfect bij m'n EII, DPX-1 en e5000 ;). veel dikke sounds op de hard drive. Dus voor 200 ps een mooi verhaal. Fd en HD moet wel vervangen worden.

Echter die onzin die ik hiervoor las kan echt niet. Super aardige gast en idd wellicht wat anders dan de gemiddelde klem hut die we in nederland bewonen, maar dat moet toch niet uitmaken? Echte muzikant die z'n sounds en verhaal wil delen.

Net Ff m'n zwembad dichtgedaan met de ab, zonde van die 28 graden die die nu is. Morgenochtend bommetje...

Top! het kan verkeren...soms zit het mee soms zit het tegen.

Ik forceeerde de situatie door te zeggen "leuk en aardig maar ga nu weg", pakte mijn instrument schuifelde naar buiten echter hij had een hond en toen ik de deur open deed rende die hond naar de gang en prompt de lift in ,lift dicht, hond naar beneden!!! Die gozer ontploft en begint te schreeuwen dat ik zijn hond heb kwijtgemaakt. Ik kon vervolgens 13 verdiepingen naar beneden rennen met een Solina mk1 in mijn armen...dus...

wees maar blij dat je daar geen cs 80 hebt gekocht!!:D:D:D:D

Back