Kent iemand Koda speakers?

Ojeee......

Ojeee......

uhmm.... beste mensen :)

Mocht iemand nog zo'n busje zien...... Monotoffen da ding :(

De lijers....

Ik heb 2 jaar geleden eens een aantal proefdagen gewerkt voor zo'n piep..bedrijf... (En nooit 1 speaker verkocht gekregen :)
Zou allemaal heel goed geregelt worden, jajaj....

Uiteindelijk werden we ingeleerd door een stelletje dopefreak vage berlijnenaren.?..
Vanuit Eindhoven gingen we dan die dingen met rent-a-car auto's naar Duitsland omdat die Duitse dingen weigeren Nederlands te praten (ondertussen aan de lopende band jointjes roken in de auto met 2 duitsers)....Vestiging voor de Eindhovenaren>>> De 2 grote garage deuren in de laagstraat...vlak bij de indian dylan coffeeshop...>>>Zie zwarte vlekken :)

Sochtens id een peptalk en een handjeklap spel waar je schijnbaar van opknapt....

Oja...het mooiste kwam nog....
Staan we in Duitland ergens....hoor ik....tiktik....kijk rechts naar het raam.....brrr.... een 9mm of weet ik veel hoeveel mm? Was een gast die zij dat hij van de Kripo-politzei was (die gasten rijden daar in een porche e.d. als burger heb ik me laten vertellen
.... Verder niks gebeurt....maar wat bleek nu.... Die gast met die 9mm was helemaal geen kripo-politie was ooit opgelicht en had in een keer een heel busje met 16 setjes gekocht van een bedrijf dat verdacht veel leek op dat van mij....
Achja....daar nog 4 of 5 uur op het politiebureau gezeten.... ivm vergunning voor het verkopen van.....
Verder schaam ik me diep dak voor die lui gewerkt heb....

Weer wat geleerd!!!

...dus als je je nou afvraagt, "hoe moet ik me dat nou voorstellen", als je weer zo'n bordje ziet hangen bij het stoplicht (of in het lokale krantje, weetikveel) waarop veel geld, managementniveau, bla-di-blaaaahhh staat beschreven...

-> zie hierboven!

...I rest my case.

Coda of Koda ?!

Coda of Koda ?!

Als het Coda (met een C) speakers zijn.. dan kon het best wel eens interessant zijn. Die zijn namelijk afkomstig van KEF.. en als monitor op het eerste oog heel bruikbaar.

Busjes..

Busjes..

Hehe.. dat Tros-verhaal is me trouwens in Eindhoven letterlijk overkomen. Zelfde verhaal met die factuur.. en nep-foldertjes waarin de zogenaamde topklasse speakers voor 2500 gulden per stuk te koop stonden. Heel slim allemaal.. alleen hadden ze er niet op gerekend een hifi-freak tegen het lijf te lopen.. ;) Toen ze door hadden dat ik wist dat het kolder was.. waren ze binnen no-time weer verdwenen met hun busje..

Back