Snelkookbami
Sidechain everything!
Na het afmixen zijn mijn nummers duidelijk zachter dan de gemiddelde bekende dance nummers. Nu kan ik wel de boel flink omhoog gaan gooien maar mijn nummers zijn in de mid sectie zo gevuld dat er verschillende problemen ontstaan, met name de strings. Al mijn instrumenten zijn zoiezo individueel ge-EQ'd, maar hebben niet allemaal een compressor omdat ik de dynamiek er graag in wil houden.
Mijn vraag is nu, moet ik nou mijn hele track gaan aanpassen voor die extra db of houden DJ's rekening mee dat sommige nummers qua volume net iets zachter zijn? Of praat ik onzin en doe ik iets compleet fout in de mid-range van mijn nummers?
Mijn vraag is nu, moet ik nou mijn hele track gaan aanpassen voor die extra db of houden DJ's rekening mee dat sommige nummers qua volume net iets zachter zijn? Of praat ik onzin en doe ik iets compleet fout in de mid-range van mijn nummers?
, heb ik ook bij vele tracks hier op synthforum, ik kijk meer naar melodie/techniek en daar is Kaskade (in dit geval) wel goed in.