Oke, na de tips even wat geprobeerd, bovenste is referentie nummer. Toch zit er nog wat volume verschil in, misschien dan toch wat van de bass afhalen zodat ik wat meer plek heb om harder te gaan of zo laten zitten?
let op je volume, dit is meteen climaxjes..
éénding weet ik zeker die arp moet veel softer, haal klein beetje low mid freq weg ergens bij 750hz dan hoor je andere instrumenten beter! en gooi reverb over die arp heen met 2.4ms dec en 36% Wet/Dry Medium room
verder is die hard genoeg behalve kick moet wat meer punch hebben en meer laag bij 120hz 3db boosten en bij 3khz 2.5db en 8khz 4.5db de Q moet je zelf aanpassen naar smaak gebruik surgical EQ voor deze opdracht.
Verder kun je Maximaliseren met een limiter maar niet meer dan 2db omdat rest van instrumenten al goed is

Owja.. vergeet die multiband compressor dat gaat niet helpen bij jou probleem omdat probleem in de kick zit. Multiband compressor is voor andere dingen en is moeilijk te begrijpen daarom gebruik ik hem nooit. omdat multiband compressor een mastering Compressor is denkt iedereen daarmee kan oplossen wanneer ze niet tevreden zijn bijv track te zacht of heeft weinig laag, wat dan ook!
Laatst gewijzigd:

Dacht ff laden ff de wave bekijken 3x raden........