Gratis Ableton Retro Synths tot 31 Oktober.

Noiseflux

Zwarte Ruis
Bonjour medeforummertjes,

Op de site van Ableton kun je (als je in het bezit bent van Live) gratis de retro synths downloaden tot 31 oktober.

Het is me niet geheel duidelijk of de geinstalleerde pack daarna onbruikbaar wordt omdat je er voor moet betalen of dat je 'm dan enkel niet meer gratis kan downloaden.

Anyway, ik ga ze zo even proberen (het is nogal een grote download, 2gig)
Ben benieuwd!

Pfoeeeh, aanradertje voor iedereen. Wat een ranzige bakken zitten er tussen :D Zeer mooie sounds!

Ik zit er ook aan te denken om het pakket aan te schaffen, maar zou dit ook niet een voorteken kunnen zijn voor een aankondiging van Live 9 na 31 oktober?

Updaten van 8 naar 9 is waarschijnlijk gratis voor wie 8 koopt nadat 9 is aangekondigd.

Maar mogelijk ga ik daar toch niet op wachten en koop ik bovenstaande combi morgen., :D

Dit is een third party library, niet iets van Live zelf. De A|A|S plugins van Live zelf kun je in niks anders draaien.

Dus nee, ik denk niet dat het met 9 te maken heeft :P. Wellicht wel een soort zoethoudertje voor bestaande gebruikers.

We zitten pas op 8.2.5 dus ik zou het wel vreemd vinden als ze nu ineens naar v9 springen.
Deze 'synths' zijn gewoon een leuke bonus en waarschijnlijk om te laten zien hoeveel dit soort instrumenten allemaal kunnen. (meer dan 15.000 samples in dit gratis pakket)
Na 31 oktober wordt ie blijkbaar 80 euro, net als andere van de te downloaden instrumenten.

Edit: blijkbaar werkt Ableton niet naar v.9 alvorens naar de volgende versie te gaan. Ik ben te verwend met Renoise denk ik :D

Haha, ik was ook vergeten hoe lang die installatie duurde. Als je die instrumentjes van de CD's af installeerd ben ik ook altijd een halve dag kwijt (op een snelle computer). De installatie van dit instrument duurde bij mij ook een paar uur.

Das nogal een subjectieve uitspraak, bij mij duurde het slechts een paar minuten, ik heb echter een snelle computer en daar is het van van afhankelijk.

Noiseflux schreef:
De installatie van dit instrument duurde bij mij ook een paar uur.

Nou, goed, u bent dus gewaarschuwd ;)

SynnyS wat voor computer heb je, die wil ik dan ook wel :)

deze heb ik onlangs gekocht via een no brainer deal bij audio midi. Lekkere aktie van ze. wisten toen waarschijnlijk al dat ie gratis ging worden en snel nog ff cashen.

deze heb ik onlangs gekocht via een no brainer deal bij audio midi. Lekkere aktie van ze. wisten toen waarschijnlijk al dat ie gratis ging worden en snel nog ff cashen.

Je kunt het ze niet kwalijk nemen
Ook bij audio midi moet brood op de plank komen.

Paul

bij puremagnetik bedoel je. Ik neem het ze wel kwalijk. Snel nog een produkt daar kopen zal ik niet. En niet lullen over dat het zo goedkoop was. Bij sonic Couture ben ik ook binnegelokt met een deal en van de week gewoon een samplepack gekocht.

ik heb ze net een email gestuurd.

ik kan letterlijk tientallen van hun libraries "gratis" krijgen als ik dat wil, maar vind (vond in hun geval) het niet erg om dit soort bedrijven te steunen als zij goede produkten leveren.

Back