Zeker een lekkere patch geworden

Leuk dat je ermee aan de slag bent gegaan. Meld is best een cool device.
Voor zover ik weet kun je in meld niet direct vanuit de mod-matrix die mod-depth toewijzen aan een macro.
Ik zou dat denk ik idd aanpakken met de modulators uit de ableton library.
Als ik je goed begrijp zoek je naar zoiets:
(even een voorbeeldje met een LFO)
1) meld + LFO in een instrument rack
2) klik "map" in de LFO plugin
3) klik de te moduleren parameter.
4) open de macro controls en klik daar op "map" (degene bovenin naast de "rand" knop) om macro-map mode te openen (mappable parameters worden groen).
5) klik in de LFO plugin nu op "depth"
6) klik nu bij de macro controls de "map" optie (maar nu die onder de gewenste macro knop, niet die ene bovenin)
7) eventueel in het macro-mapping window (verschijnt links in je scherm waar de library normaal staat denk ik) kun je de min en max bereik van je macro aan te passen
(om zo altijd binnen muziekaal bruikbare grenzen te blijven als je die macro bedient - handig)
8 )klik weer op "map" in de macro window (weer degene naast de "rand"knop) om de macro-map mode te sluiten
als het goed is kun je nu met die macro de LFO depth besturen
(of weer moduleren met een andere LFO, of wat voor mod tool dan ook.... de mogelijkheden zijn eindeloos)
Ik hoop dat ik het een beetje begrepen heb en een beetje snap wat je probeert en hoop dat je hier iets aan hebt.
Bonus tip: Ook kun je meer dan 1 parameter toewijzen aan 1 enkele macro en dan in die macro mapping window voor beide parameters aparte min-max values aanwijzen.
Bijvoorbeeld filter cutoff en resonance onder een knop en dan specificeren hoeveel de 2 parameters openen (in welke mate de 2 reageren op je macro bediening bedoel ik) bij het bedienen van die macro knop.
je kan het zo gek niet bedenekn of t kan wel.
PS: Ik zie dat je al best handig bent ermee dus excuses als ik het iets te jip-en-janneke heb opgeschreven, is misschien niet nodig voor je

maar ik dacht zo is het misschien ook leesbaar voor mensen die er minder ver ingedoken zijn.