Vermona Perfourmer

303zalig303

gebruikte oscillator
Hallo iedereen,
ik ben van plan om cv-ins op men Perfourmer te plaatsen, heb al contact met Vermona erover gehad om dit uit te voeren.
Als extra wou ik ook een cv-uit op minstens één vco, zo zou het mogelijk zijn om vco sync te doen (die enige functie die ik juist vind ontbreken op de Perfourmer).
Ik vraag me af of iemand al dergelijke mods op zijn Perfourmer heeft uitgevoerd of weet of het mogelijk is ? In de mail die ik terug kreeg van Vermona werd mij gezegd dat dit niet mogelijk is. Een vco moet toch ergens iets hebben zitten om cv-uit mogelijk te maken ?

Hallo iedereen,
ik ben van plan om cv-ins op men Perfourmer te plaatsen, heb al contact met Vermona erover gehad om dit uit te voeren.
Als extra wou ik ook een cv-uit op minstens één vco, zo zou het mogelijk zijn om vco sync te doen (die enige functie die ik juist vind ontbreken op de Perfourmer).
Ik vraag me af of iemand al dergelijke mods op zijn Perfourmer heeft uitgevoerd of weet of het mogelijk is ? In de mail die ik terug kreeg van Vermona werd mij gezegd dat dit niet mogelijk is. Een vco moet toch ergens iets hebben zitten om cv-uit mogelijk te maken ?

weinig mensen met perfourmer denk nog steeds
enjoy the perfourmer how it is .denk dat t wel makkelijk is ...want de upgrade= ook van hun en gewoon een extra ...in en outs cv
togh?

hej Ron
ik denk dat de mod naar cv ins inderdaad niet echt moeilijk kan zijn, alleen gaan ze het natuurlijk niet zeggen hoe het moet omdat je dat prijs verschil van back in the days had : perofumer zonder cv was goedkoper dan één met.
ja inderdaad, enjoy it as how it is, maar 1 cv-uit zou toch mooi zijn, dan kan ie lekker syncen :)

volgens mij hen je meer nodig dan een vco uit om vco`s te synchroniseren.

anyway, als ze niet op de site staan heb ik de shema`s van de perf. wel liggen..

ok inderdaad, een cv uit zal inderdaad niet de oplossing zijn. het is iets dat binnenin zal moeten gebeuren met een diode en een schakelaar (hoop ik).

Back