• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

K2600sex

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

VlEen

Ouwe rot
Te koop: kurzweil k2600s-ex alle uitbreidingen: p-ram, sampling, 128mb geheugen, romblocks 1,2,3en 4, dmti voorbereid. te koop wegens aanschaf andere apparatuur.
Euro 2700

:peukie:

Huh? Niet tevreden mee of zo of toch wat anders wat je hart begeert?

Maar dat nog niemand een opmerking over die typeaanduiding heeft gemaakt. Hij is zo makkelijk.

Wel een leuke prijs met al die toeters en bellen lijkt me. Ideaal om je vakantie geld aan op te brassen. ;)

Kwil de 88 toetsenversie, en niemand wilde hem met zijn rackversie ruilen..

:peukie:

Heb hier ook nog een plaatje:

Plaatje op bestelling...valt niet mee dat even snel te doen zonder tegen moderators aan te schoppen, hehe

Origineel geplaatst door Vl1
Plaatje op bestelling...valt niet mee dat even snel te doen zonder tegen moderators aan te schoppen, hehe
Huh?

Gewoon:
[
eenfijnplaatje.jpg[
]

En dan met enkele haken..

Wilde mijn eigen plaatje uploaden..maar goed dan maar die van de K2600 pagina:

K2600.jpg

Leuke bak die k2600, zoek ook de rack versie of de 2500 is
ook goed maar ja ik wil zo veel.:D

mcihielxp30, dat slotje in de reply erboven hield waarschijnlijk in dat hij al verkocht was.

Bahamut, als je er een keer een weekje mee speelt zul je het met me eens zijn dat het helemaal geen dure synth is. Echt een heerlijke bak en soms doet het ook wel pijn, wetende dat ik de mijne heb verkocht
;{
Zie hem als een Korg Triton, maar dan vele malen krachtiger. Alleen de presets al doen je oren tintelen van plezier.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back