Ik grijp even in... Mijn MIDI-kit kan veel meer dan alleen maar note-on/off. Ik denk dat analogica in de war is met de MIDI-kit die ik in zijn Solina String Ensemble ingebouwd heb. Die kan inderdaad alleen maar note-on/off. Meer is op een Solina ook niet mogelijk.
De CS-60 MIDI-kit kan naast note-on/off ook nog aftertouch routing naar VCO-modulatie, VCF-modulatie, Brilliance en Level. Net als het originele keyboard van de CS-60 zelf. Maar de routings kunnen ook afgekoppeld worden van aftertouch en dan weer aangestuurd worden met een andere MIDI controller. Verder is pitchbend mogelijk van 5 tonen omhoog en omlaag. Aardig wat expressie lijkt me zo. Prijs is € 325,- EXCL. BTW. Dat is inclusief de inbouw ervan. MIDI-kits zijn niet los te koop als DIY. Alles wordt hier ingebouwd en getest. Alleen de MIDI-IN en THRU poorten zijn aanwezig. MIDI-OUT kan dus niet.
Als de CS-60 sowieso in de verkoop gaat is het inderdaad misschien het beste om de MIDI optie aan de koper over te laten. Het kan immers altijd nog.
Groeten,
Mark
Vooral dat laatste stukje Vind ik prachtig, duidelijk iemand die er verstand van heeft.
Als de CS-60 sowieso in de verkoop gaat is het inderdaad misschien het beste om de MIDI optie aan de koper over te laten. Het kan immers altijd nog.