Yusynth : Alle beschikbare frontpanels - groupbuy

demian

Ojee
Ik wil een aantal modules gaan bouwen van Yusynth.

Mogelijk zijn er meer leden die dit willen gaan doen, ik wil voor mezelf alvast de frontpanelen bestellen die ik wil gaan gebruiken voor de bouw straks.
Misschien zijn er meer mensen die modules van Yusynth willen gaan bouwen en daarvoor 'Originele 5U Yusynth frontplaten' willen hebben.

Voor de duidelijkheid, dit zijn de modules van Yusynth en voor al deze modules zijn frontplaten beschikbaar :

http://yusynth.net/Modular/modular.html

De frontpanelen worden geleverd door :

http://www.bigbluewave.co.uk/custom_modular_panels.htm

En hier zijn een paar voorbeeldjes te zien :

attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php

De kosten van een paneel zijn normaal gesproken 30 pond voor een double width panel en 20 pond voor een single with panel. Bij afname boven 10 stuks kan ik 10% korting krijgen, boven 20 stuks 15% korting.
Uiteraard komen hier nog verzendkosten bij van uit Engeland en vanuit hier naar jou mocht je meer doen aan de groupbuy.

Heb je in de EMS Filter PCB groupbuy thread al reeds een bestelling voor een Yusynth frontpanel opgegeven, dan hoef je deze hier niet nog een keer te plaatsen, die bestelling staat genoteerd, zet je hem hier wel bij, dat is ok, dan ga ik er van uit dat die de andere bestelling 'vervangt'.

Het is ook mogelijk om aan bijbehorende knoppen te komen, maar ik heb er nog geen foto's van gekregen dus dat die kan ik nog niet laten zien, knoppen zouden ca 1 pond per stuk gaan kosten.

Attachments

• yusynth--minimoog-vcf-med.jpg
    yusynth--minimoog-vcf-med.jpg
    26,7 KB · Bekeken: 90
  • yusynth-noise-master-med.jpg
    yusynth-noise-master-med.jpg
    13,4 KB · Bekeken: 89
  • yusynth-random_gates-med.jpg
    yusynth-random_gates-med.jpg
    10,1 KB · Bekeken: 97
  • yusynth-saw_animator-med.jpg
    yusynth-saw_animator-med.jpg
    13,3 KB · Bekeken: 97
  • yusynth-clock_divider-med.jpg
    yusynth-clock_divider-med.jpg
    11,4 KB · Bekeken: 94
demian
1x Arp VCF
1x Steiner VCF (CA3096 based)
2x VCO
1x VLFO 1
1x VLFO 2
2x VCA
1x Mixer

Ik begrijp dat er geen interesse is om meerdere Yusynth panelen te bestellen bij Bigbluewave.com?

Ik wacht nog enkele dagen af, anders vraag ik een moderator om deze thread op slot te doen, en ga ik de panelen bestellen die reeds besteld waren voor het EMS Filter zodat die bestellingen niet langer hoeven te wachten. :)

Back