iCircuit for iPad

Ik vind het er ook verleidelijk uitzien. Maar misschien is het wel helemaal niet handig.
Met al die gratis apps vind ik 8 euro toch een behoorlijk bedrag... :D

P.S. ga eens een Mac kopen man! ;)

Geen opamps??... :?
Bedankt, dat had ik nog niet gezien.

Dan denk ik dat ik deze even skip. Misschien komt er een betere update in de toekomst.

Er zitten dus wel opamps in. Kijk maar eens op de site onder screenshots. Als dat geen opamp symbolen zijn...

Wat me het meest weerhoud is het incompatibel zijn van software bij elk OS upgrade. Als niet 'maccer' weet ik niet meer met welk OS ik best van start ga om al m'n PC gedoe te vervangen.

Ik vind dat ook een breekpunt. Net zo irritant als het niet kunnen installeren van Flash op de iPad.

Maar on-topic: ben toch benieuwd of er iemand al met deze app gespeeld/gewerkt heeft en wat de bevindingen zijn...

wie zegt je dat je de pc volledig vaarwel moet zeggen?

Ik draai hier redelijk hybride (Mbp en een pc) waarmee je het beste van twee werelden kunt combineren. Wel vind ik persoonlijk OSX op een bepaalde manier intuïtiever werken. Minder dialoogvensterdwang enzo.

iCircuit is een ok app. Ik ben niet laaiend enthousiast.
Zo zijn er wel OpAmps maar kan je niet zelf bepalen hoeveel volt ze krijgen als voeding. Op een iPhone 4 is de app erg traag, dit zal met een iPad wel anders zijn maar of ie als een zonnetje loopt?..
De app is al een paar keer handig geweest, zijn resultaten waren een paar keer hetzelfde als in de "echte" wereld maar ook een paar keer niet (waarschijnlijk door het OpAmp voeding verhaal) en zo dus niet echt betrouwbaar.

Mss zie ik iets over het hoofd betrefende de OpAmp voeding (ik hoop het) maar zo is ie natuurlijk niet echt handig.

groetje,
Maarten

Back