Kijk hier eens: 132 Waveform Synthesizer — The M.E.M.S. Project
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kijk hier eens: 132 Waveform Synthesizer — The M.E.M.S. Project
Iets in deze lijn heb ik ook in gedachten om te maken met 74xx/4000 series. Bouwkosten lopen dan wel al vrij snel op, als je bv. een hoop potmeters nodig hebt, dat zou je op een iets andere manier moeten oplossen. Totale bouwkosten, inclusief alles zoals een behuizing e.d., het moet niet meer worden dan 100 euro, dat is zo ongeveer de max wat ik in gedachten heb.
Voor dit althans, een project waarbij het geheel softwarematig is om op je PC te draaien bijvoorbeeld, dat is een ander verhaal. Maar voor dit project wil ik het liefst geheel hardwarematig oplossen. Solderen, niet code kloppen. 
Goede, bruikbare ideeën, kijken hoe ik e.e.a. wellicht kan gebruiken. Zonder dat het erg complex en daarmee veel meer gaat kosten dan eerst gedacht. Ga daar 'ns goed over nadenken. Ondertussen heb ik ook van een ander projectje een dikke laag stof afgeblazen, dat is meer handwerk dan een ontwerptechnische uitdaging, zal daar ook nog 'ns over posten. Kan daar mee aan de gang totdat ik erover uit ben wat ik met het project in dit draadje wil gaan doen.Dus ik denk dat het wel kan wat je wil, maar waarschijnlijk niet op een simpele manier...
) daar weer wat inspiratie voor opgedaan. Dus zie daar. Misschien heb je er voor je eigen project ook iets aan... ;-)