Wanted: TR-909

Status
Please reply by conversation.
Dat is een fake advertentie op MP.

Te mooi om waar te zijn en er loopt al een draadje op dit forum over het aanbod van die Marloes op MP. Laat je niet misleiden dus.....

Dat kan best wezen, maar er is altijd de kans...
een paar jaar geleden kocht ik een 909 voor 650.. Jammer dat ik hem destijds verkocht heb :(
en een beetje daarvoor ook een 303 voor 550..

enfin bedankt voor de waarschuwing, I didn't get my hope up high ;)

Nog steeds dus, gezocht TR909 :)

Das wel vaag, 3.5 jaar actief op marktplaats en voor 808/909/303 allemaal rond 550 vragen. Ik bedoel als je je reputatie om zeep wil helpen als betrouwbare verkoper na 3.5 jaar moet je zoiets vooral doen.

Das wel vaag, 3.5 jaar actief op marktplaats en voor 808/909/303 allemaal rond 550 vragen. Ik bedoel als je je reputatie om zeep wil helpen als betrouwbare verkoper na 3.5 jaar moet je zoiets vooral doen.

Wss een legit account gehackt...

Heb de indruk dat er meer 909's verkocht worden in NL dan in BE ;)

Misschien is de rage in NL al weer over en is die in België pas begonnen. Volgens mijn zijn ze wel duurder in België..

Volgens mijn zijn ze wel duurder in België..

ik dacht net het omgekeerde

enfin, het blijft heel relatief, en ook afhankelijk van de staat van het toestel.

paar maand geleden kon ik er ene hebben voor 850 regio gent, maar maat was me net voor :)

daarom bied ik ook nooit, gewoon mailen en erbij zetten dat je het direct kan/wil betalen en niet een week de prijs laten " opdrijven" en er dan niets meer van horen.

Status
Please reply by conversation.
Back