Tijd voor een grote opruiming van spullen die ik niet meer gebruik... of ooit uit elkaar gehaald heb en nooit meer in elkaar ga zetten maar toch niet weg kan gooien.
Ik sta ook open voor ruil... ik kan dingen opsturen maar spullen onder de 50 euro stuur ik niet op. Je kan ze komen ophalen in Drenthe of ik kan ze een keer meenemen als ik in het westen ben. Ik kom regelmatig in A'dam.
PB me voor foto's en meer info.
Linndrum LM 2 : 650 Euro
mist cabasa chip en heeft niet meer alle originele potmeter kapjes. ziet er gebruikt uit. doet het nog prima
Dx7II + flightcase + cardrige : 175 (sommige knoppen moet je iets harder drukken)
Focusrite green stereo compressor limiter : nu 250 Euro
Kawai R100 : 100 euro
Supervette industrial drumbak
flightcases SKB:
6 he 40 euro
4 he 30 euro
Mengtafel Soundtracs FM : 150 Euro
14 mono kanalen 2 stereo kanalen 4 bussen 4 fx returns .. vette tafel.. zijn een paar potmetertjes afgebroken geloof ik.
MMT-8 : 20 euro (grijs , heeft het bekende knoppenprobleem)
prophet 64 cardridge : 20 euro als je snel bent heb ik er ook nog wel een C64 en een diskdrive bij
yamaha d1500 delay 19 inch: 50 euro
Keytek mdp 40 drumcomputer defect : gratis
Revox bandrecorder : 50 euro
Yamaha TX16W 12 bit sampler : gratis
Roland M-DC1 module : gratis
alesis 3630 compressor : 25 euro
microverb 3 : 20 euro
philicordia orgel buizenversie (toetsen defect): gratis voor iemand die hem echt op gaat knappen
Mini Pops analoge orgeldrummodule : gratis ( ligt een beetje uit elkaar maar doet het nog wel denk ik )
Boss Dr-55 (defect) : 25 euro
soundmaster stix ST-305 analoge drumcomputer (defect) : 25 Euro

Ik sta ook open voor ruil... ik kan dingen opsturen maar spullen onder de 50 euro stuur ik niet op. Je kan ze komen ophalen in Drenthe of ik kan ze een keer meenemen als ik in het westen ben. Ik kom regelmatig in A'dam.
PB me voor foto's en meer info.
Linndrum LM 2 : 650 Euro
mist cabasa chip en heeft niet meer alle originele potmeter kapjes. ziet er gebruikt uit. doet het nog prima
Dx7II + flightcase + cardrige : 175 (sommige knoppen moet je iets harder drukken)
Focusrite green stereo compressor limiter : nu 250 Euro
Kawai R100 : 100 euro
Supervette industrial drumbak
flightcases SKB:
6 he 40 euro
4 he 30 euro
Mengtafel Soundtracs FM : 150 Euro
14 mono kanalen 2 stereo kanalen 4 bussen 4 fx returns .. vette tafel.. zijn een paar potmetertjes afgebroken geloof ik.
MMT-8 : 20 euro (grijs , heeft het bekende knoppenprobleem)
prophet 64 cardridge : 20 euro als je snel bent heb ik er ook nog wel een C64 en een diskdrive bij
yamaha d1500 delay 19 inch: 50 euro
Keytek mdp 40 drumcomputer defect : gratis
Revox bandrecorder : 50 euro
Yamaha TX16W 12 bit sampler : gratis
Roland M-DC1 module : gratis
alesis 3630 compressor : 25 euro
microverb 3 : 20 euro
philicordia orgel buizenversie (toetsen defect): gratis voor iemand die hem echt op gaat knappen
Mini Pops analoge orgeldrummodule : gratis ( ligt een beetje uit elkaar maar doet het nog wel denk ik )
Boss Dr-55 (defect) : 25 euro
soundmaster stix ST-305 analoge drumcomputer (defect) : 25 Euro

... ik ga morgen even op volgorde van binnenkomst de berichtjes behandelen.