• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Vanalles o.a. Linndrum, DX7II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

shiftr

DIY!
Tijd voor een grote opruiming van spullen die ik niet meer gebruik... of ooit uit elkaar gehaald heb en nooit meer in elkaar ga zetten maar toch niet weg kan gooien.
Ik sta ook open voor ruil... ik kan dingen opsturen maar spullen onder de 50 euro stuur ik niet op. Je kan ze komen ophalen in Drenthe of ik kan ze een keer meenemen als ik in het westen ben. Ik kom regelmatig in A'dam.
PB me voor foto's en meer info.

Linndrum LM 2 : 650 Euro
mist cabasa chip en heeft niet meer alle originele potmeter kapjes. ziet er gebruikt uit. doet het nog prima

Dx7II + flightcase + cardrige : 175 (sommige knoppen moet je iets harder drukken)

Focusrite green stereo compressor limiter : nu 250 Euro

Kawai R100 : 100 euro
Supervette industrial drumbak

flightcases SKB:
6 he 40 euro
4 he 30 euro

Mengtafel Soundtracs FM : 150 Euro
14 mono kanalen 2 stereo kanalen 4 bussen 4 fx returns .. vette tafel.. zijn een paar potmetertjes afgebroken geloof ik.

MMT-8 : 20 euro (grijs , heeft het bekende knoppenprobleem)

prophet 64 cardridge : 20 euro als je snel bent heb ik er ook nog wel een C64 en een diskdrive bij

yamaha d1500 delay 19 inch: 50 euro

Keytek mdp 40 drumcomputer defect : gratis

Revox bandrecorder : 50 euro

Yamaha TX16W 12 bit sampler : gratis

Roland M-DC1 module : gratis

alesis 3630 compressor : 25 euro

microverb 3 : 20 euro

philicordia orgel buizenversie (toetsen defect): gratis voor iemand die hem echt op gaat knappen

Mini Pops analoge orgeldrummodule : gratis ( ligt een beetje uit elkaar maar doet het nog wel denk ik )

Boss Dr-55 (defect) : 25 euro

soundmaster stix ST-305 analoge drumcomputer (defect) : 25 Euro

8)

Opmerking over de DX7:
Op te halen in Rolde Drenthe,...
niet moeders mooiste iemand heeft ooit stickkers op de toetsen gelpakt, prijs is vast 175
YBkXyX7GwIbpI6M8cwwYfdMTjNZETYmyPJy0liipFm0

LEbldzpP0KaJljp3mnUxadMTjNZETYmyPJy0liipFm0

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back