Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoi, ik wil je als ex Pro-One bezitter de volgende nuttige tip geven alvorens er een te kopen.
Je kunt het beste voor een MK II gaan (serienummer vanaf 2500 tot 7500) omdat die het minst storing gevoelig is, en wanneer defect ook nog goed te repareren is.
De MK I (serienr tot 2500<) heeft de (zware) voeding (transformator) op de PCB (printplaat) gemonteerd en wanneer de synth mocht vallen is de kans groot dat je de pcb gebroken hebt.
De Mk III (serienummer vanaf 7500>) heeft membraam contact toesten die vaak mankementen vertonen en deze zijn helaas niet meer leverbaar.
Zou er niet meer dan 800 euro voor betalen, wel een heel dik klinkende synth.
Suc6

MonoPoy is bij lange na niet zo dik als een Pro-One, en een Juno-60 kun je er al helemaal niet mee vergelijken.
Tja beste mensen maar analoge Sequential gear "wordt nog gemaakt", Roland is gewoon afgelopen op wat TR en TB klonen na. Als Korg een MonoSynth uitbrengt met patchpoints worden de MS'jes ook niet zo snel meer duurder.
@smackos je hebt hem toch ook wel eens bij andere mensen gehoord?
En het moet persé oud analoog zijn? Zo'n SEM module is toch ook wel een hele aparte sound en valt binnen je budget. Ergens ook wel weer een beetje beperkt maar als je de patchpoint versie pakt kun je een hoop van die tekortkomingen wel oplossen met andere gear.

MonoPoy is bij lange na niet zo dik als een Pro-One, en een Juno-60 kun je er al helemaal niet mee vergelijken.
Hmmm ik heb de Pro One altijd best wel een iel plastic klinkende bak gevonden mijn Monopoly heeft veel meer body, fuzz, juice en laag maar ik heb mijn pro one er altijd van verdacht niet helemaal in orde te zijn...hmmm kan dit terwijl die het wel gewoon doet alles maar gewoon niet helemaal dik klinkt
En het moet persé oud analoog zijn? Zo'n SEM module is toch ook wel een hele aparte sound en valt binnen je budget. Ergens ook wel weer een beetje beperkt maar als je de patchpoint versie pakt kun je een hoop van die tekortkomingen wel oplossen met andere gear.