Oplichters praktijken!!

ano260124

Gedeactiveerd account
Of ik lees niet goed maar dan moeten jullie mij maar corrigeren.

ALs alternatief voor SoundDiver ben ik gaan kijken naar MidiQuest van SoundQuest (www.squest.com). Staat daar een hele aardige aanbieding.

MIDIQUEST 8.0 voor $149,- met gratis update naar v9.0!!

Nou, doen denk je dan. Versie 8.0 had al VST ondersteuning waardoor het pakket goed te integreren is in Cubase. Ondersteuning voor SX zou nog wat moeten verbeterenin versie 9.0. COOL! Bestellen dus!

Ga ik vandaag naar de website van SoundQuest en tot mijn verbazing is versie 9.0 gereleased in meerdere versies (niet die lite versie, die hadden ze bij 8.0 ook al)!

De standaard 9.0 en de XL versie. Grootste verschil... de XL versie heeft VST ondersteuning en de standaard niet. Uiteraard is de upgrade naar de XL versie iets van $50,- duurder dus dat zal wel bijbetalen worden! Want je krijgt een gratis upgrade naar 9.0... niet XL.

Ik vind dit naaierij gezie er nooit geluld werd over een XL versie :(

Hmmm... ik weet niet wat jij leest maar overal op de site staat het wel hoor. Moet koeieletters zelfs.

Uh... wat bedoel je?

VST Plug-in
Midi Quest XL is the only Editor/Librarian that can plug directly into Cubase VST. Featuring patch editing, organization and automation.

Mike-E... Je hebt gelijk. Het is oplichterij.
OK, ze maken je niets wijs dat niet waar is. Je krijgt een upgrade naar versie 9.0 gratis, maar ze verzwijgen wel welke 9.0 het is...

Dat is een verkoops-trukje dat heel veel word toegepast.

Mijn advies aan allen hier : Als je ooit iets koopt (gelijk wat), stel dan massa's vragen. Als je Cubase-integratie wil met versie 9.0, vergeet dan niet te vragen of die mogelijkheid er is.

Het enige wat de verkoper wil, is geld verdienen en je zoveel mogelijk prullen aansmeren...

Hmm, das inderdaad ruk. Ik heb de upgrade package gekocht en zelfs nog gemeelt over de brakke VST implementatie van SQ8. Mij is verzekerd dat MQ9 mijn problemen in SX zouden oplossen.

Ik ben benieuwd wat ik ga ontvangen...

Ik heb maar een ie-meeltje gestuurd. Meestal krijg ik vrij snel antwoord, ik ben benieuwd.

Software........................... ;) :D

Ik heb eergister gemaild en vandaag. Tot nu toe op beide berichten niets.

Origineel geplaatst door n0_key
Hmm, das inderdaad ruk. Ik heb de upgrade package gekocht en zelfs nog gemeelt over de brakke VST implementatie van SQ8. Mij is verzekerd dat MQ9 mijn problemen in SX zouden oplossen.

Ik ben benieuwd wat ik ga ontvangen...

Aangezien ik afgelopen maandag, nog net op het nippertje, gebruik gemaakt heb van de actie, krijg ik dus gelijk versie 9.0.

Kreeg vanochtend een mailtje van ene M. Lambie van Sound Quest. Hij zei dat het pakket morgen verstuurt zou worden en of ik nog vragen had :confused: :stupid :confused:.

Lezen ze hun mail wel of probeert ie me nu op een slinkse wijze gelijk de upograde naar 9.0XL te verkopen? :frons:

Heb hem even uit de doeken gedaan wat ik van deze handelswijze vind (netjes)... even kijken of ie nog reageert, of dat ie gewoon 9.0 al verzonden heeft.

:(

SoundQuest is M. Lambie. Volgens mij is het gewoon een eenmansbedrijf ofzo...

hehehehe die mike
leer wat politieke correctheid(niet dat je die nu niet hebt ofzow ) en de kans is groot dat er geen probleem is ...

als ze eerst hebben gezegd dat 9.0 ook vst heeft en je een upgrade/nieuwe pakket n.a.v. dat nieuwsbericht hebt gekocht dan is de kans groot dat ze coelant zijn en je alsnof de juiste versie opsturen ...

gewoon aardig zijn en je probleem uitleggen.
Ik kreeg ook de 6.0 upgrade van logic audio terwijl ik er niet echt recht op had (naja er waren meer mensen gematst ... dat heb ik natuurlijk wel als argument gebruikt)

software ontwikkelaars zijn echt wel blij met je als klant
en wie weet zullen ze dat ook tonen ook ;)

Laatst gewijzigd:
Het is toch om te janken dat een bedrijf als Steinberg niet zelf een universele editor maakt.

Ik heb het eens gevraagd en hun respons was: Dat doen we niet omdat de fabrikanten tegenwoordig zelf editors maken en voor de oude synths zijn er overal al editors te vinden. Daar zit je dan met je cubase SX (dat ik er overigens heb afgedonderd omdat de midi timing vreselijk slecht is) en je hebt niet eens een geintegreerde editor, sterker nog, geeneens een studio module =(

Origineel geplaatst door MadR
hehehehe die mike
leer wat politieke correctheid(niet dat je die nu niet hebt ofzow ) en de kans is groot dat er geen probleem is ...

als ze eerst hebben gezegd dat 9.0 ook vst heeft en je een upgrade/nieuwe pakket n.a.v. dat nieuwsbericht hebt gekocht dan is de kans groot dat ze coelant zijn en je alsnof de juiste versie opsturen ...

gewoon aardig zijn en je probleem uitleggen.
Ik kreeg ook de 6.0 upgrade van logic audio terwijl ik er niet echt recht op had (naja er waren meer mensen gematst ... dat heb ik natuurlijk wel als argument gebruikt)

software ontwikkelaars zijn echt wel blij met je als klant
en wie weet zullen ze dat ook tonen ook ;)

Je hebt voor de volle 200% gelijk om me daarop te wijzen. Herken mezelf helemaal hehehehe... kan dat echt niet :)

Als ik me genaaid voel gaat het licht bij mij uit. Waarom? Ben zelf gewoon eerlijk en recht door zee en verwacht dat waarschijnlijk ook van anderen. Ik zou zo'n upgrade-actie, waarvan je vooraf al weet dat het eigenlijk stinkt, dan ook never nooit kunnen maken. Dan slaap ik niet meer.

Maar ben ook niet zo scherp tegen hem/hen geweest als dat ik hier geweest ben. Ik hoorde vandaag wel dat het bedrag gisteren bij de creditcard maatschappij geincasseerd is... dus...

Origineel geplaatst door Mike-E
Maar ben ook niet zo scherp tegen hem/hen geweest als dat ik hier geweest ben. Ik hoorde vandaag wel dat het bedrag gisteren bij de creditcard maatschappij geincasseerd is... dus...

ja dat had je hier ook al laten blijken dat je hem rustig had behandeld
ik ben soms ook zo wanneer ik me genaaid voel daarom ook mijn reactie

passie volle mensen noemen we dat ;)

En nog steeds geen reactie via mail, maar wel op de site van SoundQuest.

Want opeens staat er bij updates:

Midi Quest 9 -> Midi Quest XL (offer expires June 30, 2003) $50

Maar goed... toch voor $200,- dan het hele pakket. Scheelt weer $100,- op full version :)

(maar toch heb ik er een minder leuk gevoel bij)

dat hele upgrade circus stinkt...

Ik ben natuurlijk maar een kleine jongen en verdien slechts een klein extra zakcentje met mijn software maar de upgrades zijn altijd GRATIS voor bestaande klanten. En zo hoort het ook, die klanten hebben de ontwikkeling reeds gefinancierd en dienen daarvoor niet beloond te worden met een extra heffing.

Origineel geplaatst door Mike-E
En nog steeds geen reactie via mail, maar wel op de site van SoundQuest.

Want opeens staat er bij updates:

Midi Quest 9 -> Midi Quest XL (offer expires June 30, 2003) $50

Maar goed... toch voor $200,- dan het hele pakket. Scheelt weer $100,- op full version :)

(maar toch heb ik er een minder leuk gevoel bij)

mmmm als je nog steeds in de veronderstelling bent dat je vst support zou krijgen
dan zou ik toch kijken of je wat kan regelen ... als je natuurlijk via de mail contact kan krijgen ..
eerst voor gratis gaan .... en als dat niet lukt dan eventueel delen van die 50 dollar

ja sorry ben een nederlander :D

Origineel geplaatst door Mk II
dat hele upgrade circus stinkt...

Ik ben natuurlijk maar een kleine jongen en verdien slechts een klein extra zakcentje met mijn software

Hoe kan jij dan een vette Andromeda betalen ????

Wat te denken van al die waardetransporten die als maar overvallen worden :)

:Z

Back