Nicolas 2000
It's a household name
(terzijde, maar dat triggeren buffer verhaal blijkt aan de JX 3P te liggen en niet aan de 707)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het vervelende van de 626 zijn de grotere pads en 2x 8 verdeling tov een 707...
een Yamaha RX5 is geluidstechnisch veel intressanter dan een 707 alleen heeft die helaas niet de befaamde TR sequencer ....
dat ben ik met je eens....Wat betreft de sequencing qua eenvoud van programmeren, vind ik de 505/626 toch wel een stuk intuïtiever werken als de ry30/rx5... maar dat kan ook aan mij liggen
de 505 heeft trouwens ook velocity per step hoor, plus; m.b.v. wat diy kun je zorgen dat alle voices trigger outs geven. Maar goed, dat is natuurlijk niet standaard.

natuurlijk geen 7 levels per hit...
triggers
http://www.burnkit2600.com/tr-505/#triggers
ik heb het nooit geprobeerd trouwens
nee klopt, 5 waardes

de 626 sounds zijn idd inferieur maar wel weer stukken beter dan die van de 505...626 is meer een uitgebreide 505, 707 klinkt net wat anders, heeft iets meer body terwijl de 626/505 wat holler klinkt.
maar goed, wel weer pitchbaar en aan te passen qua notenumber...626 is meer een uitgebreide 505, 707 klinkt net wat anders, heeft iets meer body terwijl de 626/505 wat holler klinkt. 727 is puur latino bak, die sounds vind je wel in de 626 geloof ik. Ze hebben allen bestaansrecht maar eerlijk is eerlijk, de 707 heeft net wat meer op klangk gebied. Ik gebruik 'm in de studio als module en als dat je idee is; koop dan een sampler want dan heeft de 707 geen meerwaarde. Maar als je hem live wil gebruiken, of als trigger of master... Dan heeft de 707 wel wat te bieden. Ik neem de mijne altijd live mee en de faders maken het ding enorm bruikbaar en 'hands on' in step write modus, dat mis je weer op de 505/626.
de 626 sounds zijn idd inferieur maar wel weer stukken beter dan die van de 505...
de 626 heeft dan wel 3x zoveel sounds meer dan de 707 maar er zijn dan ook maar 1/3 sounds echt interessantmaar goed, wel weer pitchbaar en aan te passen qua notenumber...
dat de 626 sounds wat 'holler' klinken heeft te maken met de lagere (t.o.v. de 707) sampling rate; minder dik laag dus...

Kijk eens naar de landinstellingen op je PC.Jouw toetsenbord staat al jaren raar.![]()
Kijk eens naar de landinstellingen op je PC.
De 626 heeft geen schuifjes voor volume, maar dat kan je natuurlijk op je mengpaneel doen.
yoyo nicolaas ..idd staat op hollandese ..netamerikaanse
weird al mn symbolen +/* staan nu ergens anders grr
de sounds zijn zeker bruikbaar, het geheim van het drumpattern is ook niet zo zeer de individuele sounds maar de combi van meerdere bet zoals bij een echt drumstel...das prima aan te passen met fx ökokwatr nie inzit komt eroom niet uit ...gaat wel op ,..denk voor watk goed - leuk lkkr vin ,...isde tr626 prima
met fx erachter