Maxx Mosi

Reggster

Ingeburgerd
Goedemorgen,

Ik wou deze track nog even delen met jullie. Het is een track die we afgelopen jaar hebben opgenomen met onze huis huis-rapper:) We kwamen er eerst niet echt uit maar uiteindelijk hebben we er een lekkere freaktrack van gemaakt.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat jullie ervan vinden.......

Thnx

http://soundcloud.com/mayorstudios/maxx-mosi-bionic-mp3

Grtz Mayor Team

De track op zich en de effecten op de vocals hebben wel wat maar die rap is niet mijn ding, veel te vet accent (ben er niet zo in thuis maar deed me een beetje aan pitbull denken wat ik ook niets vind)...

Verwachte daarnaast 2 keer een climax die niet kwam (1:32 en 2:33) wat soms "spannend" klinkt maar in dit geval niet...

Wat mij betreft mag die rap er ook uit.
De muziek is wel lekker. De rap is voor mij de storende factor.

Origineel is het zeker niet, want het pitchy soundje is op dit moment in erg veel tracks te horen.

Paul

De track op zich en de effecten op de vocals hebben wel wat maar die rap is niet mijn ding, veel te vet accent (ben er niet zo in thuis maar deed me een beetje aan pitbull denken wat ik ook niets vind)...

Verwachte daarnaast 2 keer een climax die niet kwam (1:32 en 2:33) wat soms "spannend" klinkt maar in dit geval niet...

thnx voor de feedback in ieder geval:) Ik moet eerlijk zeggen dat het helemaal niet erg is om met Pitbull vergeleken te worden... dat je het niks vindt kan natuurlijk dat is en blijft toch persoonlijk.

grtz

Back