Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zou sowieso tof zijn als iemand de EPROMS kan overbranden zodat er EPROMS gemaakt kunnen worden. Wat Hilltree aanbied bijvoorbeeld![]()

.....zat met me hiltree filter te prrutsen
duizendmaal excuses 

khad er een midi kaart by ..die t niet doet ..astie doet wat klink deze bak zeg sowwww
Böhm - Digital drums (Ydeligere spørgsmål?) - YouTube
Da's gewoon de Böhm drums. Die heb ik zelf ookZoiets?![]()

Geweldig! Hoog kaasgehalte zegje kunt de tonen van de accompaniment veranderen..hoor je wel tijdens deze demo

Ik heb die 80MB aan schema's al jaren hier online staan. Ik meld het in elke DD-draad maar weer...![]()
Thanks Dennis en Louis..... ik heb ze inmiddels van Stije.
Maar misschien kunnen jullie toch nog helpen?
2 probleempjes:
-bij mij zitten er naast de stereo uit, maar 4 apparte uitgangen.
Deze vier zijn niet middels de benodigde flatkabel aangesloten, maar ergens rechtstreeks op de print.
Ze doen het dus ook niet......ik vraag me af of ik die vier in ieder geval gewoon aan de flatkable connector zou kunnen solderen.
-Normaal zit er achterin een pitch(knop).......kan je daar de pitch mee veranderen?
Bij mij zit ie er niet, en ik zou graag willen weten waar ik de potmeter op aan moet sluiten.
BTW welk vervangingstype batterij moet er in?
Alvast bedankt.
Vette bak hoor.
Gdvr.......gisteren deed ie ineens helemaal niets meer.
Ik open gemaakt......fokking batterij lek.
Batterij eruit gehaald......printsporen eronder gewoon losgeraakt van de pcb.
heeft het nog zin om hier draad bruggetjes te gaan plaatsen?
is de lekkage erg geweest? Er lopen iets van 5 tot 7 banen rondom de batterij dus zoveel is het eigenlijk niet...bij die Bruce was 1 baan weg gevroten en toen werkte de DD al niet....van Ron had ik nog een kapotte Dd gekregen die echt verschrikkelijke lekkage had gehad en die werkt nu ook weer...bij die heb ik iets van 15 nwe leidingen moeten aanleggen en iets van 6 ic's vervangen...kosten toch geen drol....